Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei vennen, hvordan går det med deg? Ikke lenge igjen nå kan tenke meg dagene blir litt lange nå.. håper alt er fint med magen har sluttet på pilla fordi den ga meg så mye humørsvingninger, men nå skal vi over på sikre perioder hehe.. litt skummelt, siden vi ikke er klare for noen graviditet enda, men det kan jo skje.. ser du noen ting på meg fremover?? 080377 klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hei hei vennen. Nå er det ikke lenge til nei.Skal på sykehuset den 22april så håper den kommer da.Formen er sånn passe,kunne ha vært bedre,men men. Ser ikke ut som du er gravid enda nei.Føler mest sommeren på deg,mulig mai..men juli kommer opp veldig strekt.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 så spennende 25 datt inn i hodet mitt, så kanskje gutten din kommer da da er han jo tyr også spennende, mange som ser juli på oss vi har ingen planer om å prøve enda, men å slutte på pilla ble et must siden jeg ble små gal av de hehe.. sender deg litt energi og håper du får noen fine dager frem til fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå