Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det neon der som har forventet uttak i uke 20. Dette er vårt 3 forsøk. Jeg skal begynne med spray 16 april. Skal ha uttak i Tromsø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går alt som planlagt skal jeg også ha uttak i uke 20. jeg begynner med spray allerede nå på fredag og sprøyter fra 30/4. dette er mitt første forsøk med regime på forhånd, hadde uttak og innsetting etter pergokur før jul. den gangen gikk det bra en liten stund, så jeg håper det varer i ni mnd denne gangen:-) hører til Haugesund sykehus

Skrevet

Tror det blir uttak i uke 20 på meg og. Dette er vårt 3. ivf forsøk. Skal starte på spray 10. april. Skal opp på klinikken på torsdag for å lære meg hvordan jeg skal blande og sette menopur-sprøyte. Har gått på puregon de to andre forsøkene, men pga dårlig eggkvalitet anbefalte de nå både puregon og menopur. Hører til i Porsgrunn:)

Skrevet

jeg er bare søkt til tromsø - men det er vistnok 6mnd venting på meg!!

Hvordan er det å være på IVF i Tromsø?

Synes du det er strevsom prosess?

Alder?

Skrevet

Hei C-line. Jeg er veldig fornøyd med Tromsø, siden det er en liten avdeling, blir man tatt godt vare på, og de kjenner deg igjen når du ringer eller kommer til forsøk. De er også flinke til å prøve forskjellige medisiner hvis resultatet ikke er godt nok dørste eller andre gang. Jeg bor i Bodø, så det er litt reising, men det synes jeg går greit, for Tromsø er en by man fort blir kjent i.

Første gang synes jeg det var skummelt, fordi jeg ikke visste helt hva jeg gikk til, selv om jeg kjente andre som hadde vært gjennom det samme andre steder. Men andre gangen gikk det helt greit.

Nå gleder jeg meg til å komme igang.

Jeg er akuratt blitt 29 år, enn du?

Skrevet

Tredje forsøk og uttak i uke 20, i Porsgrunn. Starter spray den 13. Se her, nå plopper vi opp...!

Skrevet

Har dere tenkt på hva dere gjør hvis dere ikke lykkes på siste forsøk? Har du fått frys tidligere?

Skrevet

Hei, jeg skal ha uttak i uke 19--20. Vårt fjerde forsøk. Holder til på Haukeland. Skal ha kort regime uten spray. Sprøytestart rundt 22 April.

Skrevet

Egen-liten: da ligger vi likt i løypa da. tredje forsøket på meg i uke 20 i Porsgrunn og. Kanskje vi sees på klinikken da:) På hver vår trilleseng..hehe

Nå kom jeg akkurat hjem fra klinikken og har fått resepter og opplæring i Menopur. Var ikke så vanskelig som jeg trodde å blande den. Spraystart 10 april, sprøytestart 30 april, og ul 9 mai. Ble satt opp på Puregon 150 ie og Menopur 75. Håper dette gir meg bedre egg. Trenger ingen på frys pga at slimhinnen min reagerer svakt på stimulert fryseforsøk. Hadde to avbrutte før jul, der slimhinna aldri ble tykkere enn 5 mm.

Så nå får vi satse alt vi har på at vi får to gode egg av toppkvalitet tilbake som vil feste seg. Går det ikke denne siste gangen i det offentlige, blir det en lengere pause til vi får spart opp penger til privat-forsøk. Gir meg ikke så lett.

Skrevet

Hei,

Jeg skal også ha uttak i uke 20, er første forsøk :-) Begynner på spray 14.april. Endelig er jeg i gang :-)

Lykketil jenter.

Klem fra Eggerøre

Skrevet

Jeg starter med spray mandag 7., forventet uttak uke 19. Det ble Aleris på oss; vi var på time på Riksen i går, alt OK men fikk beskjed om at sannsynligvis ikke mulig å starte før etter sommeren, ca sept. Og så lenge vil vi jo ikke vente... Drmed ble det privat i stedet i denne omgang. Vårt først forsøk; er både spent og gruer meg på samme tid...

Skrevet

Glemte en ting. Jeg holder til på Riksen :-)

Skrevet

ninen84; ja,det kan godt hende...! ;-)

Og så vet vi jo at alle gode ting er tre! For meg har alt vært "normalt",

bra slimhinne og bla-bla-bla...Jeg går på samme prosedyre som sist, håper bare at det klaffer denne gangen!!!!! Og vi gir oss heller ikke så lett. En omgang til privat blir det garantert, men det er jo ikke målet nå... UL 9.mai. Spennendeeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...