*anki * Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei! Kan du se om det er noe positivt på den gravide side no??? Skal nemlig operere snart og får inn en snikende følelse selv om vi har vært forsiktige... Dersom ikke, ser du noen mnd for graviditet og kjønn på den lille?? 070172 og han 041271
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Nei, trur ikke du er gravid nå..men du blir det nok snart... Har du et barn fra før??? Er du en aktiv person`?
*anki * Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Har to barn fra før men kun et med min noværende mann. Ja er veldig aktiv. Eier av to butikker, så er ganske så aktiv. No har jeg fått meg en skikkelig bihulebet. så må prøve å roe tempo for å bli frisk. Ser du hva jeg har fra før??? Bare sånn for moro? og hva jeg evt får dersom jeg blir gravid snart??? Tusen takk for din tid. Dere er fantastiske dere spådamer
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Trur du har ei jente og en gutt.. at jenta er eldst...Også trur jeg du får en gutt til Åj, ja...bihulebetennelse er ikke godt..trudde jeg skulle få det selv her, men tar vitaminer, så trur det er basill vs vitamin hehe... Håper du blir frisk snart... God Bedring =D
*anki * Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Tusen takk for svar. Jeg har to gutter. Kanskje du har sett det omvendt da??? Og at jenta kommer neste gang? Hadde vært kjekt. Synes du virker veldig flink. Du ser mye... F.eks det at jeg er aktiv. Har lest andre innlegg også der du spør om ting som stemmer... Kanskje jeg kan spørre om du ser gifteringen min??? Vi gifta oss 300405. Han født 041271 og jeg 070172. Den ble borte da vi var på besøk med slektninger og jeg om natta tok den av. Min yngste sønn som da var 2 år greide å "taste" den som han sa på morgenen før jeg rakk å ta den på. Dette var inne på et jenterom med masse dippedutter... Vi har endevendt rom uten hell...
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 få Aurora og Mamalari til å lese dette da.. de prøve å teste meg ut, men greide det ikke hehe Ja, da kan det godt hende du får en jente til slutt ja.. han klarte å taste den ja... det er ikke greit å skjønne hva det betyr..hehe... men får opp et bord, og et teppegulv...og det neste som slo meg var en peis... dette var ikke lett... men i stua kan det hende den er... i peisen?? =O =O =O
*anki * Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 hehe, ja de barna...ja den dukker vel opp en gang om det er meningen... Får titte litt ekstra neste gang vi skal på besøk. Tusen takk igjen og ha en flotte kveld. Klem
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Ja, har dem teppegulv da? eller sånn gølv teppe under stueborde? Ja, jeg trur nok den dukker opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå