Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Du har svart meg før, men har et lite spm til...

Skal opereres snart, men har fått en liten følelse på om jeg kan være gravid no, selv om vi skulle vente til etter operasjon.

Kan du se om jeg er det no??? Eller om du fortsatt får opp mai som du har sett før?

Og evt hvilket kjønn du får opp???

Har prøvd på pm av og til men du har sikkert hatt full innboks.

Tusen takk om du gidder igjen. All honnør til deg.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødselsdato var 070172

Skrevet

Vet du hva? Jeg får opp ja, og nei omhverandre. Så blir veldig usikker. Først var det noe som sa meg at du ikke var gravid, så er får jeg opp ja, og nei igjen.

Når jeg spør pendelen min får jeg opp et ja, men vet ikke hvor godt den stemmer

Skrevet

Hmmm! Hatt uregelmessig syklus i det siste etter SA 31.jan. Går jeg ut fra vanlig på 28 dager, har jeg ikm 6 april, så er noen dager til. får bare vente å se. Går også på antibiotika, så håper at en evt graviditet blir i mai som du har spådd før.

Får du opp jente som før???

070172

Ser også at du har prøvd reiki med beatek-t. Jeg skal ha min andre sending i kveld. Helt fantastisk...

Klem og takk for alle svar.

Skrevet

Ja, jente kommer opp her..

Får håpe det sitter i mai, slik at det passer med operasjonen. Blir iallfall fryktelig usikker på det jeg får opp nå.

Ja, beatek-t er helt fantastisk. Kommer garantert til og prøve hun igjen. Etter sending fra henne så fikk jeg tilbake mensen, som har vært borte siden fødselen. Helt utrolig opplevelse man får under sendingen. Man slapper av på en helt annen måte, enn ellers

Skrevet

Tusen takk uansett... Skal gi deg tilbakemeld. Har hatt to aborter, så kan hende det er noe sånt på gang denne gang også om jeg er gravid no... At det er et dårlig egg eller noe. Har tatt endel medisin i forb. med bihulebet., og det er vel ikke helt heldig

Kan dere evt se noen mnd for fødsel?? Eller bare mnd for når ca bli gravid? Synes dere er flinke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...