*Lillegumman* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Lyst og tid til å spå meg og? Vi har prøvd å bli gravide en stund og lurer på om det skjer i nør fremtid? Jeg er født 121277 og sambo er født 260976 Tusen takk!!
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 aug/sept tror jeg kanskje det sitter en spire... Har du barn fra før?
*Lillegumman* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 tusen takk! nei, har ikke barn fra før beklageligvis.... ser du noe om det?
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Da trur jeg muligens du får et barn til etter den første er blitt 2-3 år...
*Lillegumman* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 så koselig å tenke på da tenkte du kanskje så barn pga jobben min.... ser du om jeg klarer å gå tilbake på jobb neste uke? svar om du har tid altså
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 ja, tenkte på at du var en person med mange barn rundt deg i 2-3 års aldern, men ble litt usikker...ser spesielt ei jente med lys hestehale med park dress.. Nei, tror ikke du kommer i jobb neste uke, men ikke så lenge til.. føler det er noe du på rette på..stemmer det?
*Lillegumman* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 artig:) det er nok flest unger i den alderen på jobb ja, men de er ikke i park, de er på sykehus... ja, må nok rette på det siste litt i forhold til jobb, har vært sykemeldt en stund pga utbrenthet. føler at jeg er mye bedre, men klarte ikke gå på jobb forrige uke. hmmmm.... interessant dette altså! du kan ikke tilfeldigvis se hvorfor jeg har så vondt/ubehag øverst i magen vel?
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Hmm.. ja, dette var vanskelig!! jeg føler denne vesle jenta så sterkt.. blir nysgjerrig selv.. hehehe... Er det noe tante barn? du kan ikke tenke deg noen med rosa park dress, lyst hår i hestehale.. akkurat som hun strekker seg etter meg... vil ha hjelp eller noe... Hmm.. dette med helse... det er ikke greit å svare på... Har du vært hos legen med det? det kan være så mangt dette med magen... men når man har ubehag øverst i magen kan det være magesår/ infeksjon.. som også kan stamme fra stress med tanke på utbrentheten din Håper virkelig det ordner seg for deg!! Nå skal vi på butikken, må ha noe mat..hehe.. Men svarer deg når jeg er tilbake... kos deg..klem
*Lillegumman* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 kan ikke skjønne det.... har bare en nevø, og ingen av mine søskenbarn har små jenter i park. vet bare om noen venninner som har små jenter, men de har ikke så langt hår at de kan ha det i hestehale! jeg selv har lyst hår (ikke så langt som til hestehale) og er veldig glad i rosa! hihihi, kanskje det har med det å gjøre? jeg trenger jo litt hjelp også.... (hvis hun hadde vært mitt barn så hadde hun sannsynligvis hatt lyst hår OG rosa dress, hvis jeg får ei jente kommer hun til å eie litt rosa klær for å si det sånn). kan du se noe annet spennende da? jeg har i de siste mnd vært langt nede (noe som ikke er likt meg), ikke klart å glede meg til/over noen ting, så har hatt det skikkelig kjipt rett og slett. trenger noe spennende og koselig å strekke meg etter! kanskje du kan hjelpe meg? god butikktur, håper vi snakkes senere! klem
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 det er nok mest sannsynlig din fremtidige datter je så...hehe... jeg trur jeg skreiv i sånn 2-3 års aldern istad..hun er nok litt eldre (jeg er ikke så flink til å se alder..hehe) ..jeg tipper kanskje sånn rundt 5 år.. rosa park dress og rosa støvvler... kjempe pen jente...hehe... så hun er nok din... får håpe jeg har rett... du er nok utslitt ja.. jeg føler det er et eller annet som tærer deg...som du ikke helt får gjort noe med? Kanskje tilgi og gå videre? jeg blir usikker her altså... Du kan kanskje begynne å glede deg over en ting hver dag... gjør noe du likte før... Begynn å si til deg selv at dette kommer til å bli en kjempe fin dag!! Og jeg har mye å glede meg til!! Jeg kan også anbefalle deg ei forfatter som heter Loise L. Hay.. hun er dyktig og skriver mye om det med selvtillit osv... hun har noen gode tips og triks du kanskje kan bruke,,, det funker på meg
*Lillegumman* Skrevet 1. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2008 tusen takk for tips og oppmerksomhet!!! skal komme tilbake til deg om jeg får ei lita jente, eller om jeg treffer den jenta i rosa parkdress ha en fin dag!
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 hehe... ja, det hadde vært fint!! Bare supert å kunne hjelpe =D Du får ha det godt så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå