Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men noen sier man bør være hjemme, andre sier at man kan reise. Nå skal det nevnes at 1. trimester var jeg stort sett på sykehuset pga overstimulering (som fortsatt ikke er gått tilbake til det normale). - er i uke 13, men har lyst til å reise om 1-2 mnd kanskje. har så lyst å reise til sol, sommer og BADE :-)

- hadde dere reist???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke reist.. og nå kommer jo våren/sommeren hit så da blir det jo sol og bading :o))

Skrevet

Heisan

Jeg hadde reist! Det har vi også tenkt til å gjøre. Spurte legen på IVF-klinikken om akkurat dette,hun sa det var bare å reise! Må seff ta forholdsreglene ang mat ovs. Ellers sa hun at det var ingen problem!

Lev som normalt sa hun:)

Lykke til og kos deg:) Er foresten 9+4!

Klem

Skrevet

Ja jeg har virkelig lyst til å reise bort en uke til varme, sommer og bading om magen min går ned snart. Er i uke 13+4 og er fortsatt overstimulert, med en gedigen mage, vært slik i over 11 uker. Slitsomt. Kroppen trenger en ferie når jeg bare blir frisk nok til å reise.

Føler seg at jeg trenger å leve litt og ha det litt hyggelig, siden det bare har vært smerter og smerter fra dag èn.

Skrevet

Reis og nyt det.

Tiden mellom 3-6 måned er den beste. Den første kvalmen har gitt seg, og en er ikke så stor at en har problemer med å bevege seg.

Var selv 3 uker i Mexiko når jeg var gravid med no. 1, det var skikkelig deilig. Det var også vår siste ferie som par før vi fikk ansvaret for en liten baby. Det er noe en skal unne seg og gjøre (hvis en ønsker det).

Studier har vist at det er helt ok, man skal bare ikke reise til malaria områder og ta noen enkle forholdsregler ( bevegelse på flyturen..). Mat og kontakt til dyr etc som hjemme.

Ha en god tur.

Skrevet

Jeg sliter alltid med oppblåst mage når jeg er i syden til vanlig.. så jeg hadde ikke valgt det nå hehe.. men de andre sier jo at det er greit, man har forskjellig syn og mening på det.. og godt er det hihi..

Velger du og dra, så god tur og masse lykke til. Kos deg :.)))

Skrevet

Hej,

Jag syns du ska reise. Det er ikke noe problem, det er mot slutten av graviditeten de ikke rekomenderer det. Dels pga att det blir problem om fødseln setter igang uppe i luften. Du ska kos dig og må bra psykiskt, det er det beste før dig og dermed før barnet.

Jag var sjelv på cypros nær jag var i femte måned og det var perfekt. Man tål ikke like mye varme nær man blir "mye" gravid, kroppen håller på vannet osv, så jag syns det låter perfekt før dig att resa ner du føler dig ok.

Håper du snart slipper øverstimuleringen.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...