engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei! Kan du se om jeg er gravid nå...please? Har IKM på fredag. Er kjempespent. Tuuuuuuuuuuuusen takk for svar!
Mamalari Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 ja, ser ut som det har klaffet nå Får opp et ja iallfall:)
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Oj,tusen takk!Er så spent nå ser du..Har tatt test både i går og i dag med billigstrimler.Det har komt opp en "skyggestrek" begge dagene,men den var sterkere i dag.Men den kom ikke med en gang,og etter 5 min.teller det vel ikke.Så her sitter jeg forvirret og lurer...;)Skal ta en ny i morg. Ser du kjønn da om jeg virkelig er gravid nå?
Mamalari Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Får opp jente.. Spennende da. Er jo enda tidlig hvis du har ikm på fredag, så kan være at den slår ut litt, men ikke er nok hcg til å få klar strek. Jeg hadde også en skyggestrek da jeg testet første gang med lillegutt. Og den ble positiv etterhvert. Håper det er tilfellet for deg også
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 Tusen takk for at du tar deg tid,Mamalari:) Skal komme m tilbmld. Klem¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå