M-79 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg vurdere å kjøpe Teutonia vogn til nurket vårt som kommer i juli. På det nåværende tidspunkt står det mellom Prestige og Mistral S. Ønsker en vogn med fire hjul, og falt litt for den med de svingbare forhjulene. Noen med erfaringer? Er den håpløs i ulent terreng og på snøføre??
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Vi har vært kjempefornøyde med våre vogner. Har hatt Mistral Sport til førstemann, den var kjempegod. Til babyen har vi en Elegance og en Timmy. Knallfornøyde med begge to :-)
Lykke(lig) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Venninna mi har Teutonia Mistral (ikke den med svingbare forhjul), og hun sier den er kjempebra. Hun triller mye i snø og har ikke hørt at det er noe problemer, men jeg vet ingenting om den med svingbare forhjul. Kan man trille begge veier med svingbare forhjul foresten? Jeg skal også velge vogn, og det står mellom Prestige og Emmaljunga City Cross (uten city bagen men med hårdbag). Har valgt å se bort fra Mistral foreløpig pga. jeg synes den er litt for lav også får jeg ikke standard vognbag med den... den er bare noen kg tyngre enn mistral tror jeg.
M-79 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Takker for svar! Ja, den med svingbare hjul (MistralS) kan man trille begge veier. I butikken sa de at det var lurt å låse de svingbare hjulene og trille motsatt vei (altså med de store hjulene foran) i snø. Er enig i at Mistral er litt lav, derfor vurderer vi heller Prestige og MistralS før denne.
Lykke(lig) Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 har du bestemt deg for vogn? Lurer litt på Prestige jeg, men får ikke sett den, kun på nett og i katalogen.. har du sett den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå