Ventejenta!! Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Vil du spå meg? Jeg er tre dager over IKM.. Kan du se om jeg er gravid? Har ikke gått over IKM siden november og da var det pga pilleslutt!!! Får tester i posten i morgen så får ikke testet før da.. Jeg: 130889 Han: 090586.. Bare si ifra om du trenger flere opplysninger... Skjønner ikke hvorfor mensen er for sen:S
Mamalari Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Kommer opp et ja her, så skal ikke se bort i fra at det har klaffet nå. Kjenner en fryktelig spenning i kroppen. Liksom at det kiler litt i magen. Kan minne meg litt om min egen følelse da jeg testet positivt.. Håper du kommer med tilbakemelding når du vet resultat:) Blir forresten litt kvalm også når jeg ser på deg
Ventejenta!! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Hehe.. Måtte le litt når du sa du ble kvalm når du så på meg.. Kan det bety at jeg kommer til å bli en del kvalm? Jeg har nemlig ingen symptomer til nå bortsett fra at jeg har litt ubehag i magen!! Herregud, håper du har rett:D
Ventejenta!! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Kan du forresten se et evt kjønn?
Mamalari Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 ja, kan være at du vil bli kvalm, men trenger ikke og bety at du vil bli veldig palget med det. Men kan også bare være et 'symbol' jeg får inn, for at du er gravid. Jente får jeg opp på kjønn:) Håper du vil få positiv test!
Ventejenta!! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Tusen takk for at du tok deg tid, håper du har rett:D Skal teste i morgen, kommer med oppdatering da=) Det er en til som har spådd jente, hehe:D
Ventejenta!! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 Huff.. Nå blir jeg såå nysgjerrig!! Og de testene mine som ikke kommer i morra:( Jeg testet forresten negativt en dag før IKM, altså på fredag!! Så derfor mistet jeg alt håpet!! Men nå begynner jeg å lure igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå