Gå til innhold

Menssymptomer og press mot endetarmen

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Jeg har hatt en del menssymptomer de siste dagene; murringer og vondt/støl i korsryggen. Samtidig føler jeg at det presser litt imot endetarmen. Noen andre som har det sånn? Og vet dere om det kan være et tegn på at hodet har festet seg?

Er 33+2 så det er vel litt tidlig?

Fortsetter under...

Hei =)

Er førstegangs, så jeg aner ikke om det er tegn på at hodet er i ferd med å feste seg. Men har det akkurat på samme måte som deg, og runder uke 34 imorra. Kjennes som mensmurringer ja, i tillegg til press i bekkenet. Har tenkt i samme bane som deg, at hodet fester seg...Får se hva jordmor sier på neste kontroll =)

Hei, jeg er og 34 uker på vei i morgen, og har akkurat de samme symptomene. Det kan jo og være økt press ned i bekkenet etterhvert som fosteret blir større og, særlig når det ligger i hodeleie. Har hørt at noen opplever at hodet fester seg, men at fosteret snur seg igjen, for så å finne hodeleie og feste seg igjen...Er derfor ikke så opptatt av om hodet har festet seg eller ikke per i dag. Når vannet går ville det jo være kjekt at bevegelsene til den lille var litt mer hemmet.

Takk for svar :¤)

Godt å høre at flere har det sånn! Ble litt engstelig for at dette var tegn på at jeg ville føde altfor tidlig.... Er første gang så aner jo ikke hvordan det vil kjennes, og har lest om slike symptomer rett før fødselen hos andre, så da blir men (eller iallefall jeg) litt engstelig og begynner å tenke på det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...