Venter 17mai :) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei. Kjempe flott om du har tid til å se hit litt . Har termin 17.05.08. Ser du noe vedr. fødsel? Ser du hvor mange barn jeg / vi vil få totalt, samt kjønn? ( min mann har 1 særkull, lurer på hvor mange uten om særkullsbarnet ). Jeg : 011081 min mann: 121075 Tusen takk!
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hei =) Jeg er ganske ny, men kan alltids prøve jeg bruker ingen hjelpemidler, så jeg stoler så mye som mulig på intuisjonen (magefølelsen). Får også opp bilder og ord! Det jeg får opp er at du kommer til å få store smerter og kanskje vil vurdere epidural. Det første som dukka opp på kjønnet er gutt. Barn totalt : 2-3 kanskje... Du får komme med tilbakemeldinger da
Venter 17mai :) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Hei. Stemmer med en gutt . Har ei jente fra før, så håper du har rett med 3 . Ser du noe om han kommer før eller etter antatt termin? Takk for at du tar deg tid, spennende dette her !
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hmm... jeg ble veldig usikker... jeg fikk inn 16 og 18 mai... så han kommer vel rundt termin vil jeg tru
Venter 17mai :) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 ok. Takk, skal gi deg tilbakemelding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå