Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva tenker dere om navnet Benjamin? Storesøster heter Emma, og vi er veldig usikre.....
Vipsenmamma Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Petter er kjempefint, Martin likeså. Benjamin liker jeg ikke.
prebs Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes alle er fine, ville rangert sånn: 1.Petter- stødig og koselig 2.Benjamin- sjarmerende 3.Martin- flott, men litt lei det.
Troillpia Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes Emma og Benjamin klinger best! Synes Benjamin er det fineste av de tre navnene... Martin er også fint, men Petter liker jeg ikke :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Benjamin er kjempefint! Og det passer godt med Emma! Martin er også fint, men jeg er litt lei av det. Petter syns jeg er direkte kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Liker ikke Benjamin, - veldig bibelsk og veldig feminint! Petter og Martin er mannfolknavn! Petter er lett til sinns og er morsom, men seriøs. Martin høres mer alvorlig ut, men en skikkelig stødig fyr, trygg og god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå