Gå til innhold

Ufrivillig utløsning (litt utenfor tema)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et "spørsmål" som jeg lurer på om noen kan bekrefte eller avkrefte... Det har seg nemlig sånn at mannen min får av og til utløsning om natta og våkner opp me kliss i boxeren... Vi har et vanlig sex liv, og han får når han ønsker;) Vi kan gjerne ha hatt sex og en time eller to senere våkner han og har hatt utløsning... Jeg vet dette forekommer hos gutter tidlig i pubertet, men mannen min er over 25 år... Kjenner ikke eller vet ikke om noen andre som har det slik.. Er dette vanlig???? Noen som vet om andre som har det sånn??? Eller har det slik selv...??

Syntes bare det er litt rart... ?!

(Han har hatt det slik siden han var i puberteten..)

Han blir veldi skuffa og litt lei når han våkner og er full av gris, og jeg skjønner han godt, er jo ikke noe moro og våkne og må vaske seg midt på natta...

(jeg spurte legen litt forsikti om dette og hun sa det kunne ha noe med at svampelagrene eller no måtte tømme seg hvis det var lenge mellom hver gang, men er ikke det litt rart når han har hatt sex og fått utløsning bare en time i forveien? Og det må jo også sies at jeg har som oftest mer lyst og oftere lyst enn han, så han har det sånn sett godt, hehe... ) Vi har bare lyst å vite om andre har det slik eller lignende.. sånn før vi tar det videre i tilfelle.. (han kan heller aldri huske at han har drømt noe) hmmmm....

:)

Skrevet

Ereksjon forekommer når svamplegemet i penis fylles med blod, og penis blir større og hardere enn normalt. Når mannen blir seksuelt opphisset, gjør ereksjonen det mulig å gjennomføre et samleie. En ereksjon kan også forekomme helt uavhengig om mannen tenker på noe seksuelt. En mann har i gjennomsnitt 20 ufrivillige ereksjoner i døgnet; 11 om natten og 9 om dagen, selv om han ikke tenker på sex. Mannen oppnår normalt orgasme etter stimulering av penis og glans, og en orgasme hos mannen kommer ofte samtidig med ejakulasjonen hvor sperma blir støtt ut av penis.

Skrevet

he he he ...en gang våknet jeg brått opp fra søvnen min av at senga rett og slett ristet ...var mannen min som runket seg i søvne ..wow så hardt og brutale bevegelser .....med seg selv ....han var overhodet ikke " bevisst på dette " og ble utrolig FLAU når jeg fortalte hva jeg hadde sett han gjøre ......: ) Og ville ikke tro det selv ..

• 8 måneder senere...
Skrevet

Nå kan jeg ikke snakke for mannfolk, siden jeg er kvinne- men jeg får selv orgasmer i søvne. Så jeg kan godt tenke meg at det er normalt, det mannen din opplever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...