Gå til innhold

Hei.. er det noen her inne som...

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ivf forsøk og blitt gravide?? skal ha innsetting i morgen, er 38 år.. er det noe spes dere har fått pga alder?

Noe for at egget skal feste seg bedre osv..

Dette er mitt 4 forsøk og håper virkelig spiren vil sitte nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk..

Skrevet

Hei

Jeg er 37 og det klaffet på første ivf forsøk, satte inn to egg og venter en jente 7 juli:). Jeg tok det med ro i dagene etter innsetting og brukte crinone vaginal krem som jeg fikk på resept(husker ikke hvor lenge jeg brukte den).

Har ikke du brukt den kremen?

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg brukte også den kremen de første 12 ukene, og jeg ble gravid på "vanlig måte". Legen sa at den skulle "hjelpe ting litt på vei".....og det gjorde den jo, er i 18 uke nå. Hadde med alderen min å gjøre, er jo 41.

Lykke til alle som prøver/jobber/ruger!

Skrevet

Ja bruker kremen nå.. morgen og kveld og skal sette inn i morgen..

Så bra at du lykkes.. gratulerer!!

Skrevet

I danmark sa de at jeg ikke trengte mer etter test.. det er så veldig forskjellig.. skal høre med porsgrunn i morgen. om jeg skal ta det litt lenger.

Takker for svar :o)) klem

Skrevet

Jeg er 38 år, og ble gravid etter 2. frys etter vår første IVF-behandling. Jeg er i uke 12 nå, og har hele tiden gått på stikkpiller og plaster, og skal fortsette med det til jeg er 12 fullgåtte uker.

Skrevet

ha slags stikkpiller og plaster?

Skrevet

stikkpillene er Cyclogest og plasteret er Estradot. Jeg husker ikke i farta hva som er for hva, men det er hormorner som skal være bra - visstnok:-) Jeg har inntrykk av at det er litt forskjellig hva en får hvor, jeg har gjennomført ivf og frys på Aleris.

Skrevet

gamla41: hvis den var til meg så har jeg ingen barn fra før.. har slitt i snart 12 år.. og er nå i gang med mitt 4 ivf..

Skrevet

Tusen takk... :o)

Skrevet

Hvis det var meg du spurte - så ja, det er mitt første barn :-). Gleder meg veldig.

Skrevet

Jeg er 44 år og igang med mitt første og eneste går jeg ut fra, IVF.

Jeg skal igang med en hestekur på 900 ei mot slutten av april og mest sannsynlig egguttak i første uke av mai.

Har tre barn fra før men ny mann, så da hoppet vi bare like godt på prøverør med en gang pga alderen min.

Var gravid for ett år siden men mistet dessverre i uke 9.

MEn håper det går bra denne gang.

Lykke til til dere alle andre også -

håper det går bra for dere alle sammen.

Krysser alt jeg har for oss alle slitere...

Skrevet

Lykke til .o))

Skrevet

Hei var 39 år da vi forsøkte ivf og vi lykkes på første forsøk, satte inn 2 egg og fikk 2 flotte jenter. Jeg har tro på alternative metoder. Jeg gikk til healer før innsetting for å få optimalisert energien rundt livmor + akupunktur etter innsetting på omnia hvor vi var. Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Så fantastisk.. .o))

Jeg har hatt nåler på mine 3 første forsøk, har mistet 2 ganger SA..

Så nå 4 gangen har jeg valgt å ikke gjøre noe.. for å se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...