Gå til innhold

Litt frustrert...og lei meg sikkert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!for å gjøre en litt krokete historie grei så har vi holdt på i ca 1 år nå som har resultert i 2 MA og 1 BO.Henvist utredning for habituell abort og var på fertilitetsklinikken i forrige uke.Der var alle blodprøver som var tatt 8 uker i forveien normale både hos meg og mannen.Ble tatt GU og ultralyd som viste at alt er normalt og legen kunne nesten garantere at vi ville få egen baby.Jeey!!!!!Kunne ikke finne årsak til at spiren ikke vil gro og vi kunne ikke utelukke at vi ikke ville miste flerespirer.MEN; hun sa at jeg hadde fortykkede slimhinner som tydet på at jeg nå enten var gravid eller at jeg straks skulle ha TR.Jeg var den dagen 1 dag over IKM og tenkte at jeg skulle teste over helga hvis TR uteble.Testet i går negativt med CB digital og ble tullete.Skal ta ny test i morra med morgenurin.Hvis den er negativ blir jeg nok stressa....drit at det ikke skal ordne seg når vi til og med VET at ingenting feiler meg!!!!!!å det var godt å få ut litt frustrasjon nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, slitsomt å ikke vite. Får håpe det går bra denne gangen. Har du forresten testet i dag? *spent*

Skrevet

Hei igjen...hoppet litt av her jeg for fikk TR på onsdag...så slapp å bruke testen (spares:) nei det ble litt dumt men det sureste er egentlig av syklusen ser ut til å øke i tid så håper at spiren sitter denne mnd for begynner å bli litt usikker på det der..forrige måned spottet jeg rundt det som skulle vært EL men jeg trodde det var systemet som svikta og ble skikkelig deppis og da ble det lite sengekos...har skjønt at det sikkert var EL så hvis det kommer nå må vi bare kjøre på lell...begynner å kjenne at det tar på å ha prøvd i et år...vil jo så gjerne ha bebi.....lykke til til deg!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...