Gå til innhold

7 måneder gammel og kan plutselig hyle av skrekk...noen andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som opplever at deres baby plutselig blir så nærtagende eller redd at han/hun hyler utrøstelig? Vi opplever det og det skal ikke rare tingen til for at hun gjør det...hvis vi sier ikke og tar bort noe fra henne så kan hun sette igang. Ibilen hvis vi har vært nødt å ta henne opp noen ganger så kan hun sette igang..mange eksempler...noen ganger uten grunn slik at vi ikke skjønner helt situasjonen..men vi prøver å trøste uten at det hjelper, det kan gå en god stund før hun roer seg igjen...Kan ikke huske at førstemann gjorde slikt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår på 8 mnd er blitt litt sånn. Plutselig er hun helt fra seg av skuffelse og fornærmelse og det virker som om hun sier "åååå så fælt jeg har det"....og vi blir jo helt knekt. Kan være så enkelt at vi legger henne ned for å skifte bleie når hun egentlig bare vil vbli holdt. Eller at vi tar mobiltelefonen fra henne. Eller bærer henne bort fra potensielt farlige situasjoner. Pussig. Men jeg tror bare hun ar oppdaget hylets makt, hehe.....for vi løøøpper jo til og trøster og av og til gir vi etter.

Skrevet

Min er bare fem, og har begynt allerede...

For øvrig er han sykt redd for hårfønere og høyfrekvente lyder. Leppa kommer ut med en gang, og så hyler han som en stukken gris. Helt utrøstelig noen ganger.

Skrevet

Min har holdt på sånn siden han var 6.5 mnd gammel. han er blitt en virkelig hissipropp rett å slett. utrøstelig oxo. å d er forferdelig å høre på, å jeg tar jo han opp å trøster når han blir slik. han er snart 9 mnd nå..han har oxo blitt redd folk så da hyler han iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...