Gå til innhold

Termindato etter siste menstrasjon og ul!

Anbefalte innlegg

Hvilke termindato fikk dere i forhold til siste menstrasjon og stemmer den med ultralyd termindato?

Jeg trodde aldri jeg husket riktig dato for siste menstrasjon. Likevel fikk jeg termindato 23.8 både iforhold til siste menstrasjon og etter ultralyd. Var litt gøy syntes jeg :)

Fortsetter under...

ifølge mensen skulle jeg hatt termin 27.7. men ul-termin har jeg fått 15.8. så jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg men.. tre uker senere.. hmmm. jaja den kommer når den kommer uansett om den kommer før eller etter:)

i følge mensen skulle jeg hatt termin 14.08, mens ul terminen ble 29.08. men det skal sies at jeg opplevde en SA i sept og ble så gravid igjen med en gang etter en mensen. fått beskjed av legen om at syklusen mest sannsynlig ikke var kommet helt i rute så ikke godt å følge mens termin da!!!!

Mensterminen min er 19.august, tre tidlige UL viste 13.august, mens den ordinære UL viste 19.august.. Så jeg er enig med den ordinære jeg..

Forrige svangerskap ble jeg flyttet fra 28.oktober til 16.november og jeg fødte 13.november, så den ordinære UL var nok den riktige..

Annonse

jeg tror ikke mye på ul termin. Det er bare en uke i forskjell. Men skulle det være som dem sa, ble jeg gravid 3 dager før forventet mensturasjon. og testet positiv 6 dager etter dem mente jeg ble gravid. og faktisk en hel uke etter at unnfangelsen foregikk. vet eksakt når det var. legen var enig med meg, hørtes ikke veldig riktig ut den ul terminen

Annonse

Menstermin og ultralydtermin ble den samme....13 august:) Men tror nok ikke jeg kommer til å gå tiden helt ut....fordi jeg nå venter nr 5, og forrige mann kom hele 11 dager før menstermin, og jeg har en følelse av at denne kommer før også....magefølelsen har aldri tatt feil på det før i allefall:)

Menstermin min er 30. august; legen regnet 29. august

og UL sa 24. august. Tror jo mest på min egen, men kanskje ungen er litt "snar i utviklinga" (går d an før uke 20?), vi vet akkurat når den ble laga iallefall :) Moro hvis den kommer litt før enn litt etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...