camilla - med snart ny spire Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Det er nå fire dager siden min SA og jeg har fortsatt kjempe vondt i magen. Det kjennes ut som jeg er helt mørbanket....Det gjør vond å reise seg, sette seg, gå på do osv. Må spise paracet flere ganger for dagen. Leser om flere som bare har hatt litt mensmurringer osv. Er det bare jeg som er ekstremt uheldig? Dette er nemlig 10 ganger vondere en menssmerter. Jeg har nesten sluttet å blø (kan bruke truseinnlegg) og regner med at alt er komt ut pga. innvendig UL noen timer etter SA. Jeg har ikke feber så en infeksjon er det nok ikke. Tror jeg ringer til legen i morgen om det ikke har bedret seg. Noen andre som har hatt det slik?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Var bare litt mør etter utskrapningen, men om du ikke har hatt utskrapning bare naturlig SA så kan det være at det er noe som har blitt igjen selv om du hadde ul og da må det fjernes. Om det sitter i livmormunningen så slutter man ikke å blø heller, men ser at du har sluttet. Dra til legen....du kan få betennelse og det er ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå