Alvepia *happy mum* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Etter at jeg fant ut i går at vogna vi har sett på å ønsket oss i 4 år er gått ut av produksjon, fant jeg 1 butikk som hadde ÈN vogn igjen. Samboer å jeg, samt råd fra flere av dere bestemte oss for å kjøpe den, så i dag skulle sjefen gi beskjed om at jeg ville ha ut ferie pengene, og de på butikken skulle holde den av for meg:) Selv jeg ikke er lenger enn 6+ 5, valgte å kjøpe den siden det er DEN vogna vi vil ha:) *e sååååååååå gla no*
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer med både vogn og spire Bare av ren nysgjerrighet; hvilken vogn har du kjøpt?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Har du kjøpt den i Strømmen?? Så den i en butikk der i går.
Alvepia *happy mum* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk tak i en Emmaljunga Edge Duo Combi i fargen ELK:) Henter dein om 14 daga:) I dag begynte jeg på uke 7 ( står uke 8 på bim :S ) Fant vogna i nord:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Så rart at de sier at den har gått ut. Den står i den nye kataloget til RUDO. Men godt du har skaffet deg drømmevognen da:-) Aner ikke hvilken vi ender opp med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå