lizaloo Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hvordan skal dere gjøre det? Jeg mener hva legger dere opppå slikt at babyen kan ligge der? Det må vel være noe med kanter? Kunne tenkt meg en slik.....
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Bare kjøpe en stellematte evt.. De med kanter(som også brukes oppå stellekommodene man får kjøpt med badekar i vet du) Eller så kan man sikkert bruke den oppblåsbare ikea varianten til 59 kr.. Men husk antiskli"teppe" under så den ikke sklir av hele kommoden.. Funker som fy dette:)
lizaloo Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Takk skal du ha. Sist brukte jeg over 2000 på en idiotisk en med hjul og med et badekar som var umulig å bruk etter 2 mnd:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Finnes visst stellematte med lomme (på feks reflex tror jeg) slik at lommen kan festes under topplaten. Da sklir ikke madrassen av.
sonnenschein Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 dette var jo en kjempe ide`!!!Takk!! Har ikke lyst på en dyr stellekommode som jeg ikke liker optisk allikevel!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Får jeg bare spørre hvilken malm kommode der er dere mener? Går ut i fra at det er IKEA, men hvilken av dem? Er de brede nok? Har også tenkt på en slik variant til stellebord, men har ikke funnet en kommode som passer..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Ikea ja, men har ikke sett på dem enda, vurderer det bare. Er de for smale på toppen mener du?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Har en Ikea Malm kommode. Stelletopp/matte kjøpte jeg på babyshop og så kjøpte jeg anti skli underlag som er beregnet på tepper og la under stellematten, så den ikke sklir. Stødig og solid.
sonnenschein Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Anonym, er det denne du har? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70053924
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Men er det ikke litt vanskelig å finne en stelletopp som passer til Malm kommodene...? den i linken over er jo 1 m bred og 48 cm dyp...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 komoden klarer ikke stå helt intill veggen pga list nederst på veggen, derfor passer stellematten/toppen perfekt.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 jeg var selv litt skeptisk til at den var litt liten når eg såg på bildene på nettsiden til ikea. men når du står foran den i butikken er den mer enn stor nok.. kjempefin kommode som matcher resten av soverommet(hvor vi må ha den)
Mom for two Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Jeg kommer til å kjøpe hemnes stelletopp + kommode koster ca 1000,- setter 2 søte kurver under med trekk i rosa eller blått under også fester jeg kroker på siden til å henge kluter etc. I taket skal jeg som sist henge en søt uro. Dette kommer til å bli en søt og praktisk stellestasjon. Har stellematte fra sist gang som underlag.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Ja, Hemnes er utrolig lekker: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59838766 Denne her er også veldig fin: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19842534
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 hørtes ikke så dumt ut nei;) Malm kommodene passer godt på badet vårt, så det bli kanskje ikke så dumt...men ingen stelletopper som er 1 meter bred liksom...så det blir kanskje seende litt dumt ut... Men i stedet for å kjøpe en stellekommode til 2500, blir jo dette mye billigere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå