norcathy Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Nå er det såååå lenge siden jeg har vært her inne, men tror vi om ikke alt for lenge er igang igjen, gir ikke opp. Også må jeg jo legge igjen noe alle må se på, den er jo så fin : http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html Hvordan er det med alle sammen ? Vi hadde våres siste forsøk sommeren 07, da reagerte jeg allergisk, kan vel si att kroppen sa att nok var nok. For dere som ikke kjenner meg : 28 år, gift (verdens herligste mann) pcos 1 avbrutt IVF 3 IVF 10 Frysefosøk Så ja, har hatt noen forsøk. Jeg ble gravid sommeren 06, tvillinger, men hjertene ville ikke slå lenger enn til uke 9. Sykehuset vil ikke gi oss opp ennå, så ett nytt forsøk står for tur, men må bare prøve å få av noen kilo først.....hmmm..... Gleder meg masse til å være her inne igjen, har begynt på metformin i dag, i håp om att det kan hjelpe meg med vektnedgang. Er det noen av dere gamle traverne her ennå ??? Stor stor klem
MK73 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Tja, har vært her inne et års tid og vært prøver siden sommeren 2004, så jeg kvalifiserer vel til merkelappen "gammel traver" :-) Velkommen tilbake! Håper det lykkes for dere denne gangen. Når har dere planer om nytt forsøk?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei, og velkommen tilbake..Maa nok vaere aerlig aa si at jeg ikke husker deg helt, selv om jeg er relativt gammel traver selv..Har vaert medlem siden 2006... (ikke sikkert du husker meg heller ;-) ) Lykke til hvertfall, med neste forsoek og vektnedgang ;-) Klem
Ann-ch. Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Heisann og velkommen tilbake. Husker deg veldig godt og alle forsøkene du har hatt. Beundringsverdig. Kanskje ikke så rart kroppen trengte litt hvile:-) Jeg håper virkelig at dere lykkes nå. Ønsker deg masse lykke til. Klem
Emma*den lykkelige venter Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Heisann Jeg husker deg selvfølgelig ;-) Koselig at gamle travere holder koken ennå, men det er jammen på tide at vi flytter videre. Når vi når tosifrede tall med forsøk er det jammen vår tur å komme i mål snart. Håper vektreduksjonen går bra og hvis jeg ikke husker helt feil har vel du vært eller skal på en deilig ferie snart? Håper neste forsøk går bra, Krysser fingrene for deg Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Hei du.. åå det var koselig å se deg igjen.. men skulle jo ønske at du hadde lykkes og at det var det du skulle fortelle.. men sånn er livet, det er urettferdig.. er jo her ennå selv.. er nå i gang med mitt 4 ivf forsøk. Så krysser alt for at vi skal lykkes nå. (har jo slitt med å bli gravid i snart 12 år) Jeg skal krysse alt for deg og håper virkelig du lykkes nå!!!! STOR KLEM FRA MEG
lita78ღ Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Hei du! Jeg husker også deg og den allergiske reaksjonen du fikk. Du ble dritsjuk, ble du ikke?? Jeg holder fortsatt på her. I gang med forsøk nr 5. I ferd med å bli en gjenganger her jeg også... Masse lykke til hvertfall!! Håper det går din vei nå. Om jeg ikke husker feil, så var vi fra samme område...?? Klem
norcathy Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Hei og hopp Stemmer, reagerte skikkelig allergisk....huff. Så spennende med dere alle som er i gang, blir nok ikke før sensommer på oss, skal jo ned "noen" kilo hehe.... er bare å være flink vet du. Jeg krysser fingrene for alle dere, gleder meg til å skravle masse med dere fremover, skulle ønske det var i dag vi var igang.... men får vel prøve å gjøre det meste "riktig" ettersom vi nå betaler forsøkene selv, vil ikke kaste bort noe da! Ja, emma, vi har akkurat vært på ferie, Hadde to fantastiske uker i Brasil, sol sol sol og masse varme, ble skikkelig kjærester igjen vi etter ferien, det er så deilig. hehe Kos dere masse , jeg krysser både armer og bein for alle som er igang nå. klem klem
Snooopi Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Hei! Long time no see.. Jeg er her fortsatt. Endelig kommet til spesialist i hab abort. Har tatt masser av BP og det er fundet alt for høyt tall på antistoffer. Nå blir jeg satt på P-piller bare tanta kommer, er allerede 14 dager for sen, og tester negativt.. P-pillene vil gi meg shot med østrogen i eggstokkene, noe som jo vil være supert inden neste forsøk. Når vi går igang igjen skal jeg får prednisolon-piller og immunglobulin intravenøst. Han her spes på Rigshospitalet i Kbh har 70% fødsler på 1. forsøk, og det er kun hab abort klienter han har, så det lover godt. Jeg skal og ned noen kg... klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå