Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Noen som kan hjelpe meg å finne ett sjeldent navn til gutten vår? Liker også nye vrier på vanlige navn,som feks Erik=emrik osv;-)
Vipsenmamma Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Du søkte på mannsnavnet: Hølje Det er 23 menn som har Hølje som første fornavn. Det er 19 menn som har Hølje som eneste fornavn Du søkte på mannsnavnet: Heljar Det er 48 menn som har Heljar som første fornavn. Det er 40 menn som har Heljar som eneste fornavn. Du søkte på mannsnavnet: Torarin Det er 12 menn som har Torarin som første fornavn. Det er 10 menn som har Torarin som eneste fornavn. Hve med disse?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Storm er et nydelig navn. Tror ikke det er så mange som heter det?
anaina Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Ikke så mange, men bratt stigende kurve ifht. for 5 år siden...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Liker godt Dario, Imre, Tamlin Ikke så mange som heter det,meg bekjent...!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Hva med Dani Heine Frikk Cedrik Tinus Rino Lyder Noen forslag bare:) Lykke til.
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 ALVARIN!Det er det tre eller færre som heter!
Tyra85 Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Her mener jeg at jeg har et utrolig godt forslag: Adriel! litt som en blanding av Adrian og Daniel men veldig få som heter det. syns det er kjempefint jeg av andre forslag du har fått syns jeg Frikk og Imre er veldig gode forslag!
Molla-67 Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 stakkars unger sier nå jeg.... redselsfulle navn alle sammen med unntak av Storm som er kjempetøft og ikke så vanlig. Fatter ikke at navnene skal være så spesielle.... virker som det er en veldig "in" og trendy og ha helt hyperspesielle navn som ingen andre har... resultatet er at de høres oppdiktet og det som verre er.... Og for all del.... jeg har heller ikke sansen for 10 på topp navn... og jålenavn som Nathaniel osv.... Sønnen vår fikk et relativt vanlig navn utenat det var på topp listen, og sammen med etternavnet som ikke er så veldig vanlig så er han den eneste i norge som heter det...
Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Mye flotte navn å velge mellom! Hva med: Det er 7 menn som har Elian som første fornavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Elian som eneste fornavn. Det er 81 menn som har Jonah som første fornavn. Det er 53 menn som har Jonah som eneste fornavn. Det er 18 menn som har Eliah som første fornavn. Det er 12 menn som har Eliah som eneste fornavn. Det er 60 menn som har Sakarias som første fornavn. Det er 52 menn som har Sakarias som eneste fornavn. Det er 85 menn som har Amandus som første fornavn. Det er 71 menn som har Amandus som eneste fornavn.
*Dubsgirl* Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Alvar Alvin Albin Arn Ask Brage Balder Birk Cedrik Crispin Didrik Eliah Elian Emilian Elliot Emanuel Edin Edvin Eine Fabian Felix Gabriel Hadrian Heine Imre Julian Julius Kaspar Linus Lage Lavrans Leonard Lennart Lias Mikal Marvin Morgan Max Maximilian Milian Mio Neo Niklas Njål Olve Skjalg Simeon Silas Syver Selmer Samuel Tjøstel Thias Tancred Ulrik Varg Wilmer alle er ikke like uvanlige da.. men veldig vanlige er de ikke..
Maya og Mini Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Jeg digger Alvar! Og Alva om det blir jente... Takktakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå