Firekids Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg blir helt ko-ko av å ikke finne noe navn. Synes guttenavn er supervanskelig. Hva synes dere om disse da?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Ja man kan fort bli litt ko-ko av å ikke finne navn! ;-) Alfred - et koselig navn! Jeg liker det, og det hadde vært artig om dette navnet ble brukt til en liten gutt :-) Mikkel - en av mine favoritter! Det er søtt, men samtidig sterkt og stødig. Kjenner mange som heter Mikkel, alt fra gamle menn til smågutter, og jeg blir aldri lei det navnet ;-) Kornelius - vet ikke helt.. Syns kansje det er litt rart, og ikke spesielt fint. Hvertfall ikke som eneste fornavn, kansje greit som mellomnavn.. Ludvig - litt usikker på den og. Syns verken det er fint eller stygt. Herman - det liker jeg ikke. Det blir veldig "mann", syns jeg. Et litt pussig navn...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ikke navn jeg ville valgt selv, men liker Mikkel, Ludvig og Herman. Alfred og Kornelius liker jeg ikke i det hele tatt, men velg det navnet du liker best.
prebs Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Mange fine navn- rangerer: 1.Ludvig- veldig sjarmerende navn 2.Herman- veldig koselig 3.Mikkel- tøft og kult 4.Alfred- koselig, tenker på Katthult 5.Kornelius- eneste jeg ikke likte, for pompøst
Lene J Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Alfred og Mikkel er kjempe fine. Kornelius er fint Ludvig og Herman nesten fine .....i den rekkefølgen du skrev faktisk!!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 flotte navn vanskelig å velge! Men tror jeg setter en knapp på Alfred
volve Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Fine alle sammen! Skal jeg rangere, må det bli: 1. Alfred 2. Kornelius 3. Mikkel 4. Ludvig 5. Herman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå