Filip sin mamma <3 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 hvor lang tid tar det fra man leverer inn kvitteringene til man får tilbake pengene? kan man bare levere de inn eller trenger man ett skjema i tillegg?
Ann-ch. Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg leverte inn kvitteringene + et skriv fra klinikken der det sto hvilket forsøk man har hatt. For meg tok det bare noen dager å få igjen kjøregodtgjørelse og et par uker på medisinene. Veldig forskjellig fra hvor du bor hvor lang tid det tar.
bianchi Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har levert inn kvitteringene (tatt opier av dem som jeg her selv) litt etter litt. Da jeg regnet ut at jeg var oversteget 15000 sendte jeg brev om refusjon sammen med brev fra legen om hvilket forsøk jeg nå er i og brev ang å få med som ikke er registrert i Norge godkjent. Sendte dette inn 21 januar...er fremdeles under behandling...har ringt et par anger for å høre hvordan det går/purret....blir jo deilig å få litt penger tilbake når det evt kommer da...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 heisann, hva adresse sender jeg det til. Skal jeg sende det til NAV i den kommunen jeg er registrert i? Men hvordan kan apoteket vite at alt er IVF medisiner. På den nene kvitteringen fikk jeg ikke detaljert hva hver medisin kostet, bare hva total kostanden var. da kan de jo ikke sjekke hva jeg har kjøpt
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg har akkurat vært og fått medisiner til mitt 1. forsøk. Først skrev de ut en uspesifisert kvittering, men da jeg nevnte at jeg skulle sende det inn til NAV, skrev de ut en ny kvittering med spesifisering av medisiner, mitt navn, fødselsdato, navn på lege, etc. Hvis du har kvitteringen vil jeg tro at det ikke er noe problem å få en mer spesifikk faktura om du går innom samme apotek med kvitteringen og ber om å få en mer spesifikk kvittering som du kan sende NAV. Tror det ligger inne på apotekets datasystem. Du må sende inn kvittering til NAV i den kommunen du bor i, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå