Gå til innhold

Andre som har...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det andre her som har avvik på på tvillingene sine`?

Jeg var på kontroll på sykehuset i dag.Det var veldig vanskelig å få målt tvilling 1 da hun ligger langt langt nede med hodet. De klarte ikke å få noe ordentlig mål på henne.

Han var rundt 2500 og snakket noe om avvik på 10%. Legen var dårlig i norsk og gjør også at ting blir vanskligere å forstå.

Regner jo med at de ikke hadde latt meg dra hjem om det hadde vært noe veldig galt, men det kverner jo fortsatt oppe i hode.Skal tilbake på ny kontroll om en uke.

er i uke 32+3

Fortsetter under...

Synest 10% er lite avvik jeg da.. hvertfall om du venter toeggede! Mine jenter var 500 og 600 g ved måling uke 21 - det er jo faktisk nesten 20%... det sa de ingenting på.

Fortsatt bra forskjell på de - men det sa de er helt normalt som sagt med toeggede.. Ene jenta har sikkert arva meg og min kroppsbygning, den andre mannen min sin slanke kropp :)

Tror ikke de reagerer spesielt på et avvik på 10%

På våre tvillinger er det nå i uke 27 et avvik på 14%, men det var visst innenfor normalen, og ikke noe å bekymre seg over.

Men vil råde deg til å ringe jm/lege dersom du bekymrer deg så får du et kvalifisert svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...