Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er det andre her som har avvik på på tvillingene sine`? Jeg var på kontroll på sykehuset i dag.Det var veldig vanskelig å få målt tvilling 1 da hun ligger langt langt nede med hodet. De klarte ikke å få noe ordentlig mål på henne. Han var rundt 2500 og snakket noe om avvik på 10%. Legen var dårlig i norsk og gjør også at ting blir vanskligere å forstå. Regner jo med at de ikke hadde latt meg dra hjem om det hadde vært noe veldig galt, men det kverner jo fortsatt oppe i hode.Skal tilbake på ny kontroll om en uke. er i uke 32+3
Annkimor Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Sorry, ikke peiling. Har ikke vært på ord, ul. Skal den 9/4. men skjønner ikke hva som er avvik, må jo være bra vekt det???
moden mamma Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Synest 10% er lite avvik jeg da.. hvertfall om du venter toeggede! Mine jenter var 500 og 600 g ved måling uke 21 - det er jo faktisk nesten 20%... det sa de ingenting på. Fortsatt bra forskjell på de - men det sa de er helt normalt som sagt med toeggede.. Ene jenta har sikkert arva meg og min kroppsbygning, den andre mannen min sin slanke kropp
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Tror ikke de reagerer spesielt på et avvik på 10% På våre tvillinger er det nå i uke 27 et avvik på 14%, men det var visst innenfor normalen, og ikke noe å bekymre seg over. Men vil råde deg til å ringe jm/lege dersom du bekymrer deg så får du et kvalifisert svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå