Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1. Det er redaksjonen som bestemmer hvor grensen går for hva vi vil ha på våre nettsider og hva vi ikke aksepterer. Brukerne av våre nettsider må gjerne komme med innspill og sine oppfatninger, men det er vi som tar avgjørelsene.

2. På nåværende tidspunkt har vi ingen teknisk mulighet til å permanent stenge ute f.eks. de som står bak mesteparten av hetsingen av andre brukere. Inntil videre må vi derfor bruke de sanksjonsmulighetene vi har i håp om at det skal medføre bedring for alle. Vi sletter enkeltstående innlegg, sender advarsler når vi tror det kan ha en effekt, når brukere driver med mye drittslenging til andre sletter vi alt de har skrevet den senere tiden, og i noen tilfeller sletter vi også brukerprofilen.

3. Redaksjonen kan se hvem som står bak anonyme innlegg. Dette betyr at når en del brukere bedyrer at de slett ikke har hetset, slett ikke har vært destruktive etc, så kan vi ha grunnlag for å vite det motsatte som følge av det de har skrevet anonymt. En del brukere skriver svært ulike innlegg når de signerer med nick og når de signerer anonymt.

4. Jeg har ikke tilgang til å se hva folk har skrevet som PM til hverandre fra min admin-meny. Påstander om det motsatte er feilaktige.

5. Vi vurderer hvorvidt vi skal fjerne anonymknappen i enkelte debatter og heller oppfordre til bruk av anonymforum i de tilfeller man trenger å diskutere noe anonymt. Dette kommer vi tilbake til når det er tatt en bestemmelse.

6. Det ligger en del innlegg på ris og ros akkurat nå som jeg ikke kommer til å bruke tid på å besvare. Jeg besvarer innlegg hvor intensjonen er å få svar, ikke der hvor intensjonen er å få i gang en krangel. (Det finnes også ok innlegg som ikke blir besvart av andre grunner, som f.eks at kun jordmor Siri selv kan svare, og hun har ferie denne uken. )

Ha en fortsatt hyggelig kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137310009-noen-opplysninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare et innspill:

Fjern anonymknappen på alle forum, unntakk kranglesiden. Behold den der, og behold navnet, samtidig som dere oppretter en ny debatt: "anonym viten" eller noe i den duren, som ikke skal være krangleside, men der man kan spørre om flaue, personlige, pinlige og vanskelige ting.

Annonse

Akkurat, kanonbra. Men har ikke fått det med meg, så hadde kanskje vært en idè å legge den inn på rullegardina eller noe. Så jo desverre ikke ut for at aktiviteten var så stor der heller, så jeg er vel ikke alene om å ha missa den.

en da stemmer jeg for å fjerne annie-knappen all over, bortsett fra der, og kanskje krangle så kan folk få en plass til spørsmål med mening og en plass til surmuling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...