Nøtt Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Ja, 27 egg var fangsten under uttaket i dag. Var forberedt på det da, men nå ble det så mye snakk om overstimulering på klinikken at jeg blir helt nervøs her.. Noen som har hatt så mye egg uten å være overstimulert?
Cmoi Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Nøtt Oi, masse egg,så flott. Håper det er DET beste gullegget inni der. Var det vondt under uttak? Har min i uke 19, gruer meg så.
eple3 Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Gratulerer med "god fangst" Jeg fikk ut 23 egg uten at det ble problemer ut av det. Har mange på frys, og deilig å slippe uttak hver gang dersom 1. forsøk ikke sitter - får mange bonusforsøk, samt evt søskenforsøk da jeg er gravid i uke25 nå Lykke til
Nøtt Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Cmoi: Det var litt vondt ja, det skal jeg ikke legge skjul på. Men det var ikke så ille som jeg hadde trodd på forhånd, dessuten så var det så fort over! Litt typisk oss kvinner å grue seg masse på forhånd, og så viser det seg at det var bortkastet å bruke energi på det. :-) Du må ha masse lykke til!! Eple: Veldig godt og betryggende å høre! Er i fin form, så foreløpig ser jo utsiktene bra ut. :-) Flott at dere lyktes!
ikø29 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer så mye med god eggfangst;-) Håper det blir en hyggelig beskjed når det kommer til antall befruktede egg i dag :-)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer! Håper det ikke er overstimulering da. Jeg skal etter planen ta ut i uke 19 - så jeg er utrolig spent på hvordan det kommer til å gå. Lykke til! Håper du slipper overstimulering!
Nøtt Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 Takk for lykkeønskninger.. Sitter her og klarer ikke å gjøre noenting, er bare kjempenervøs! Får vite resultatet kl 11.. Huff, hvordan skal jeg få tida til å gå?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer med et kjempeuttak. Håper du har fått gode nyheter nå ). Hilsen
Nøtt Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 Dæven.. 20 egg er befrukta! Jeg holdt på å gå i bakken da hun fortalte det. Åååh, jeg er så lettet!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer så mye.... fantastisk!! Jeg fikk 5 befruktet..
Nøtt Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 Det er det ene, gyldne gullegget som til syvende og sist betyr noe!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Sant det.. bare håper de ikke ringer i morgen tidlig med negativ beskjed.. men får krysse alt!! De sa at det var 5 av 6 som ble befruktet og det er jo bra uttelling.. hadde 8 men det var to av de som ikke var modne nok.. Lykke til..
Fablefant✿ Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Oiii!! Så bra!! Gratulerer!! Jeg fikk 16 egg i dag, og er storfornøyd! Bedre kvalitet på svømmerne var det også i dag! Synes egentlig ikke det var så ille med uttak.. gikk jo veldig fort! Er litt oppblåst i magen nå, men det verste er egentlig å skulle drikke 3 liter vann! Hehe! Blir ikke noe mindre oppblåst av det igrunn! Skal du ta blodprøve før innsetting i morra, eller? Siden påskeharen hadde vært så gavmild? Masse lykke til i morra!
ikø29 Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Helt utrolig!!!!! Gratulerer:-) Jeg bøyer meg i støvet for deg ;-)
Nøtt Skrevet 1. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2008 Gratulerer med 16 egg, LilleHH! Ja, jeg må ta blodprøve før innsetting. Hva måler de egentlig på den blodprøven? Regner kanskje med de måler hvoe tykt/tynt blodet er. Huff, er så nervøs for at det ikke blir innsetting nå. Det hadde virkelig blitt et stort slag i trynet etter seks uker på medisiner og masse bivirkninger.
Susie & Desembergullet Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Så flott, Nøtt, det var litt av en innhøsting!! Jeg hadde uttak søndag og endte med 15 egg, derav ble 9 befruktet. Akkurat samme resultat som forrige IVF- forøk, merkelig nok... Litt skuffende siden jeg har forandret dietten litt og gått til akupunktør, men så lenge resultatet blir positivt denne gangen skal jeg ikke klage! Det blir innsetting fredag, er veldig klar for det nå!
Fablefant✿ Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 De tar blodprøve for å se om blodet er for tykt ja! Spl i dag sa at grensen for å ta blodprøve var på 15-17 egg, så jeg trang ikke komme for blodprøve! Skulle bare drikke MASSE. Minst 3 liter! Krysser fingrene for at du kan sette det tilbake i morra! Men nå begynner magen å bli litt ubehagelig... er ikke så veldig godt å bevege seg, men på sofaen har jeg det fint! Hvordan har dagen din vært i dag? Hadde planer om å dra på jobb i morra jeg...
Nøtt Skrevet 1. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. april 2008 Magen har vært vondt og øm i dag. Har ikke merket veldig forbedring etter i går. Kunne aldri ha jobbet i dag! Du må jo bare se an formen, men selv ville jeg absolutt prioritert meg selv... :-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 Grattis Hehe... hadde innlegget vært skrevet idag og ikke i går kveld, så hadde jeg nok tatt dette som dagens aprilspøk her inne
Fablefant✿ Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Får se det ann i morra ja! Synes bare det er så fryktelig kjedelig å ligge på sofaen! Tida går jo så fryktelig sakte da! Hehe! Litt utålmodig kan du si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå