Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Ammingen tok virkelig på brystene mine. Før var jeg en stor B/C, og nå er jeg A. Det er ikke bare det at de er små, det er ingenting igjen i dem. Det er bare skinn som henger der. Er skikkelig flau over dem, og det går ut over selvtilliten. Hadde jeg visst at de skulle bli så ille, vet jeg ikke engang om jeg ville ammet.Nå tenker jeg veldig mye på om jeg skal ta skrittet og legge meg under kniven. Vet liksom ikke helt hvem jeg skal snakke med det om.. Jeg er til vanlig ikke særlig overfladisk, og skjønnhet er ikke akkurat den verdien som står høyest på lista mi. Derfor er dette ett så vanskelig valg for meg. Men jeg føler meg ikke kvinnelig med de skinnfillene jeg har nå, og de passer ikke til kroppen min. Er heller ikke til vanlig den som bryr meg så mye om hva andre sier, men jeg er litt redd for at dette er noe folk kommer til å snakke om bak min rygg, Litt vanskelig, men det er akkurat som om jeg eventuelt kommer til å ta et valg jeg ikke vil stå for. Må bare legge til at jeg er 22-år, og synes liksom jeg er litt ung til å bare ha to skinnfiller hengende forran der. Trenger å høre hva dere mener...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Må bare legge til at jeg kanskje vil ha flere barn senere, men det blir eventuelt flere år til.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Når jeg leser innlegget ditt skjønner jeg veldig godt hvordan du har det. Jeg er selv 20 og føler det på akkurat samme måte som du beskriver. Grunnen til at jeg sliter med mine bryster er vel heller fordi jeg vet at det ikke kom av ammingen, men av at jeg ikke brukte god nok støtte under svangerskapet noe som resulterte i ganske stor grad av hengebryster for min del. Det er surt å tenke på at jeg faktisk kunne ha unngått dette ved hjelp av en god push-up. Nå er det snart to år siden jeg fikk min lille prins og brystene har blitt betraktelig mindre enn det de var tidligere, de er slik du beskriver dine nesten som skinnfiller. Dette har gått på selvtilliten løs og jeg føler meg uattraktiv og stygg og tenker at jeg er altfor ung til å se slik ut. Jeg virkelig HATER brystene mine og har bestemt meg for å legge meg under kniven på tross av det som blir sagt med tanke på å vente med en evt. operasjon til alle barna er født. Jeg orker rett og slett ikke å ha det slik lenger, jeg virkelig forakter det jeg ser i speilet før jeg hopper i dusjen. Ingen bh løfter nok eller skjuler løsskinnet og strekkmerkene på brystene :-( jeg blir fryktelig deprimert av det rett og slett. Nå holder jeg på å spare opp nok kapital til å kunne få ta opp et lite lån hos en klinikk for å løfte og operere inn innlegg, og mitt råd til deg er å gjøre det som du synes er best for deg! Ikke bry deg om hva andre mener eller tenker om saken! Det er DU som skal leve med beslutningen og det er også DU som skal trives med deg selv! Hvis ikke du har det bra med deg selv vil det også vises på andre håper jeg hjalp deg litt med min historie og masse, masse lykke til ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Takk for fint svar Godt å høre at det ikke bare er meg som å sliter med dette. Så fint at du har klart å ta avgjørelsen. Håper du blir fornøyd. Lykke til Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hei Eg er eindel eldre enn deg,men har hatt slike pupper du beskriver sidan etter eg fekk eldste, og det har alltid vært vondt, og eit kompleks.Men etter eg fekk meg innlegg for eit halvt år sidan,og brystløft, ja då er eg jo så krye av de atte, og trivest så godt!!Kjekt å vise de fram til mannen og no.Så eg har ikkje angra ein dag,og hadde gjort det om igjen, sjølv om det var jo vondt til å begynne med.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Hei! Eg og har litt av det samme problemet. Mine bryst var en vanlig B. og såg strame å fine ut. Men etter to fødsler har det ene økt til en D. mens det andre er forsatt på B. Også henger de.. Ser heilt grusomt ut ;:0( Så eg og har veldig lysst til å fikse på de, det hadde gjort underverk for selvtilliten. Eg har fått dei barna eg vil ha, og er 27år, så eg skal ta kontakt med en klinikk senere i år. Hadde eg vært deg, så hadde eg kansje venta til du har fått barna du ønsker, men eg forstår deg veldig godt om du ikke venter så lenge og. Du må ha lykke til med ditt valg. ) Og husk at du velger det som er rett for deg!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Kjenner meg såååå igjen.... Ganske likt deg HI, er ferdig med å amme nå og de ser virkelig ikke UT!!!! Er 25 år og i min "beste alder", men det føles virkelig ikke sånn.... De henger med det største problemet vil jeg si er STREKKMERKENE!!!!! De er rundt begge brystene, på nesten HELE bystet, så om jeg har en topp/genser på meg som går LITT ned så ser man nesten strekkmerkene.... stilig skjønner du..... Hvordan blir dette om man legger inn silikon tro???? Hilsen "no-more-bikini-for-me........EVER!!"
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg skjønner helt hva du mener!!! Var selv en B/C og ble en A etter to barn, og de var bare helt tom. Små og tom. Jeg fant ut at dette trivdes jeg ikke med, jeg er i min beste alder og jeg vil se flottere ut og føle meg flottere. Så for 5 dager siden fikk jeg lagt inn silikon, og det ser VELDIG bra ut :-) Er fremdeles litt vondt, men går bedre for hver dag. Nå har jeg en c cup og de passer perfekt til kroppen min. Gleder meg bare til verkingen er over og jeg kan ta på meg pene sommertopper og kjoler og føle meg vel. Du skal ikke bry deg om hva andre måtte mene om å få silikon, det er ditt valg. Jeg har tenkt mye igjennom argumentasjonen for at jeg tok silikon, for jeg vet jeg kommer til å få spørsmål fra noen som er i mot slikt. Men jeg er et voksent og reflektert menneske som ønsket dette for å se og føle meg flott. Lykke til med ditt valg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Jeg anbefaler å vente til du er ferdig med å få barn. Jeg tok silikon i 2004,fikk et barn i 2006..og er ikke kjempe fornøyd med hvordan de ser ut nå pga ammingen og svangerskapet. Hadde jeg vist bedre,hadde jeg ventet til etter at jeg hadde fått barn..
Silje_33 Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Hei! Etter mitt første barn ble brystene mine veeeldig slappe. Det var ganske trist må jeg si. Jeg hadde ikke lyst til å vise meg for min egen mann. Selvom han sa at dette var helt naturlig - og at de var fine. Når jeg lå på siden, så flatet liksom brystet utover madrassen. Ikke så pent! Spesielt ikke når jeg hadde ganske fine bryster fra før. Jeg tok dermed et brystløft, hvor brystvorten og området rundt ble løftet, mens overflødig, løst "skinn" ble fjernet. Jeg er så glad for at jeg gjorde det. Puppene mine ble finere enn når jeg var 17!! Idag er jeg 33 år. Jeg er veldig fornøyd med puppene mine. Dette ble gjort i 2003. Jeg har i etterkant ammet et barn til, som nå er 1,5, men denne gangen ble brystene helt ok etter amming - pga. det tidligere løftet. Det er jo mye mindre å tenke på i etterkant om man gjør et løft, for man har ikke noe fremmedlegeme inni brystene, som en eller annen gang må ut eller byttes. Når jeg nå ønsker meg enda mer struttende bryster under toppen eller kjolen bruker jeg bare "Liftits" fra usefulchickstuff.co.uk. Leste om de i Woman. Helt fantastiske!! Ca. 150,- kroner for 3 par tape. Sjekk evt. video ved å klikke på puppe-bildet: http://www.usefulchickstuff.com/au/ffa/ffa-liftits.htm Sjekk evt. link her for å kjøpe: http://www.asos.com/Woman/Lingerie/Cat/pgecategory.aspx?cid=4176&Rf-100=Underwear+Accessories&sh=0 Det er mulig de selges i Norge også. Jeg vet de selges i Danmark. Håper du finner den løsningen som fungerer best for deg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå