Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han for liten ved 2 år?

Fortsetter under...

Skrevet

Når de rekker ned på pedalene kanskje? :)

Skrevet

To år er supert for sykkel.

Skrevet

Ja, skal du "rekke" trehjulssykkel, er det nok nå. Gutten min fikk liten sykkel med støttehjul til jul, da var han 2.5. Trehjulssykkelen blir ikke brukt lenger.

Skrevet

Her blir det trehjulssykkel nå, og tulla er 2,5 år gammel.

Skrevet

Jeg tror også det har mye med størrelsen å gjøre! Jenta mi har nettopp lært seg å sykle på 3-hjulingen - hun er 2 år og 9 mnd og har endelig blitt lang nok til å nå ned til trøene. Det verste er at hun har hatt sykkelen siden hun var 1.... Svigers som var litt tidlig ute her!

Annonse

Skrevet

Jenta mi fikk 3-hjuling til jul og vi prøvde den først når snøen gikk. Og hun syklet helt fint med engang. Det er vel fra de når pedalene tenker jeg.

Skrevet

Hun er 2 år og 8 mnd nå. Glemte å si det. Tenker at vi kjøper sykkel med støttehjul til sommeren. Har allerede kikket på. Så kan 3-hjulingen være til lek.

Skrevet

gutten min fikk til jul. blir 2 år om 10 dager.... - jøie meg som tiden går.

han rekker ikke ned, men elsker å sitte på den...... jobber hardt med å rekke ned....

Skrevet

Min fikk på 2års dagen sin og han rakk så vidt ned til pedalene. Han er bare 85 cm lang. Han elska den da og elsker den enda :) Han har sånn blå dbs sykkel.

Skrevet

Tulla mi får til 2 års dagen sin, som er om 23 dager. :)

Skrevet

Jenta mi er nå 2,5 år og har fått sykkel med støttehjul. Og nå har hun blitt en reser.. Tilogmed lært å bremse ned slakke bakker. Hun var 1,5 når hun fikk trehjulssykkel. Men hadde litt problemer med å nå trøene da.

Skrevet

nordjenta syklet som en ræser på 3hjulssykkel fra ca oktober i fjor.. da var hun 20 mnd. da syklet hun faktisk på tur ca 1 km. men hun har hatt 3hjulsykkel inne hele tiden. så ikke så rart at hun sykler godt.

2 hjulssykkel får hun når hun KAN sykle og ikke trenger 3hjuls. syns 2hjul er en uting for småbarn.

men løpesykkel har hun, god balansetrening.

Annonse

Skrevet

dere som har barn som har trehjulsykkel og som rekker ned til pedalene hvor lange er deres barn da??

Sander fikk en trehjulsykkel av pappan i fjor som liksom skulle være en bursdagspresang da han fylte 2 år 29 mars men han rekker ikke ned må vokse minst 20cm til ! og han er bare 85 cm høy (ikke sånn vanlig trehjulsykkel)

så fikk han en annen trehjulsykkel av mine foreldre til bursdag men ikke den rekker han ned til sukk...mangler kanskje 3-4 cm eller no..

hvorfor kan de ikke lage syklene slik at alle kan bruke de??

ikke bare de som er over 90cm høye!

kunne ha kjøpt en annen trehjulsykkel i plast som han helt sikkert hadde klart å trå på...men den koster 599,- og det synes jeg var for dyrt når vi kunne få en annen sykkel til under 200,- som mine foreldre kjøpte..

Skrevet

vi har arvet vår 3hjulsykkel. det er en med gode gummidekk. flerfarget blå,gul,rød.. og heter rollytoys! nordjenta har som sagt syklet på den siden hun var 1,5 år. hun er vel ca 84 cm (var 81 da vi målte henne i høst)

Skrevet

Jenta vår er akkurat 92 cm nå (målt med målebåndet mitt....) og når akkurat ned på sin sykkel.

Skrevet

sander og linnea

snuppa her har fått en trehjulsykkel. en slik med stang bak som vi kan kjøre henne rundt på. hun har ikke lært seg å sykle selv enda men hun rekker fint fremt il pedalene.. og hun er vel en 84 cm eller noe sånt

Skrevet

Ta en titt på denne 3-hjuls sykkelen på Finn.no - kode: 12514929

Vi har den til vår 2-åring. Brukes daglig, anbefales på det varmeste.

Vi har også "normal" 3-hjulssykkel med stang bak, men denne blir nesten ikke brukt. "motorsykkelen" mestret han selv med en gang og freser runt overalt - både inne og ute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...