Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tips? gjerne linker til bilder, vi skal ha nytt kjøkken...

Skrevet

Jeg liker vel best lyse kjøkkeninnredninger - gjerne i kombinasjon med valnøttparket og/eller benkeplate i valnøtt.

Skrevet

Det er et utrolig vanskelig spm da, det kommer jo mye ann på resten av huset, om rommet er lyst eller mørkt i seg selv (vinduer/sollys) om det er stort eller lite osv....

Personlig liker jeg lyse kjøkken best, eller en blanding av lyst tre og mørke flater. Men er det et stooort kjøkken er det kjempetøft med mørk innredning...

Lykke til med kjøkkenbygging ;D

Skrevet

Jeg liker absolutt best lyst (hvitt).

ikea.no

sigdal.com

Er litt usikker på adressen til disse:

hth

norema

strai

qiuck kjøkken er det vell noe som heter?!

Skrevet

Jeg er mest fan av lyse kjøkken, føler de "holder" seg best (motemessig) over tid. Ville ikke hatt valnøtt skapfronter feks. Men det er jo nydelig å kombinere litt å feks ha mørk benkeplate til lyst kjøkken. Min personlige favoritt er hvitt (høyglans eller vanlig) med oljet eik benkeplate (vi har eikeparkett i hele huset så det passer best).

Selv har jeg ulriksdal kjøkken fra Ikea med "granitt" benkeplate.

Skrevet

Vi har lyst kjøkken med mørk plate.

Angrer litt på at vi valgte lyse fronter. Alt vises jo!

Renner det litt vann fra vasken eller det kommer litt skit på ei dør vises det utrolig godt. Skal omtrent ingenting til.

Eneste fordelen er at det _må_ vasken veldig ofte. Ikke akkurat store faren for at mitt kjøkken er en bakteriebombe nei.

Mørk benkeplate er helt topp!! :)

Den må jo vaskes daglig uansett.....

Men svigermor som har hvit benkeplate får ikke vasket bort alt. Hun sliter med at det sitter igjen flekker uansett hva hun gjør.....

Skrevet

Mørke kjøkken kan jo være pene men jeg liker nok lyse kjøkken best. Føler at mørke kjøkken blir litt tung og vel mørke over tid. Har venner med mørke kjøkken og de er alle lei det og ønsker seg lyse kjøkken.

Skrevet

Jeg er mest glad i lyse kjøkken :) klassisk og tidløst..

I leiligheten vi har kjøpt får vi lidingø fra ikea med oljet eik benkeplate,, synes det er kjempe fint!

Skrevet

Begge deler kan være fint. men like rbest lyst, da det er tidløst og lett:)

men synes mørkt kan være fint hvis man harstort kjøkken, så man kan ha en sånn fransk landestil der for eks:)

men som sagt, fortrekker lyst. har selv lidingø( er det ikke det det heter da) fra ikea, men mørk benkeplate, og en stor og fin vask:)- veldig fornøyd med den vasken latså;) hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...