tonnil Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Trenger man dette? Hvor mange grader vaskes de på? Kan de gå i tørketrommel?
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 vasker det på 40 grader, og putter det i tørketrommelen...:-) kjøpte det på sparkjøpog stod 40 g på det..
*Timulia* Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg syns hvertfall de har vært veldig fine, brukt de i over 2 år til dattera mi! Hender jo de tisser så mye på natta at bleia ikke tar alt, og da slipper man at hele madrassen er våt. Har vaska de på 60 grader, vet ikke om de tåler tørketrommel for det har jeg ikke :-) Etter lang tids bruk og vask krymper de litt og blir vriene å få på, men er jo ikke dyrere enn at man kan spe på med noen nye?
3-prinser Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Kjøper "kladder" på apoteket, jeg. De kan man bare kaste rett i søppla etter tisse-uhell. Kjempefornøyd med de og kommer ikke til å gå tilbake til tisselaken.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vårt tisselaken skal vaskes på 60 grader, men skal ikke i tørketrommel.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte nylig to stk. i sverige på Happyland, og begge kan vaskes på 60 grader, og tror begge tåler tørketrommel også! Jeg vasket det forje uke, droppet tørketrommelen, men de ser like fine ut som ny etter vasken! Tenkte å ha det ene i vogna, og det andre i senga.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Et lite tips bare, prøv å ligg med tisselaken under deg en natt. Garantert at du ikke har lyst å legge dette under babyen din, blir skikkelig klamt og ekkelt. Bruk heller en handduk eller disse kladdene fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå