Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger man dette?

Hvor mange grader vaskes de på? Kan de gå i tørketrommel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vasker det på 40 grader, og putter det i tørketrommelen...:-) kjøpte det på sparkjøpog stod 40 g på det..

Skrevet

Jeg syns hvertfall de har vært veldig fine, brukt de i over 2 år til dattera mi! Hender jo de tisser så mye på natta at bleia ikke tar alt, og da slipper man at hele madrassen er våt. Har vaska de på 60 grader, vet ikke om de tåler tørketrommel for det har jeg ikke :-) Etter lang tids bruk og vask krymper de litt og blir vriene å få på, men er jo ikke dyrere enn at man kan spe på med noen nye?

Skrevet

noen andre forslag?

Skrevet

Kjøper "kladder" på apoteket, jeg. De kan man bare kaste rett i søppla etter tisse-uhell. Kjempefornøyd med de og kommer ikke til å gå tilbake til tisselaken.

Skrevet

Vårt tisselaken skal vaskes på 60 grader, men skal ikke i tørketrommel.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig to stk. i sverige på Happyland, og begge kan vaskes på 60 grader, og tror begge tåler tørketrommel også! Jeg vasket det forje uke, droppet tørketrommelen, men de ser like fine ut som ny etter vasken! Tenkte å ha det ene i vogna, og det andre i senga.

Skrevet

Et lite tips bare, prøv å ligg med tisselaken under deg en natt. Garantert at du ikke har lyst å legge dette under babyen din, blir skikkelig klamt og ekkelt. Bruk heller en handduk eller disse kladdene fra apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...