Gå til innhold

Bakteriell vaginose.. noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt på internett, og funnet ut at mine underlivsplager sikkert skyldes bakteriell vaginose, mest på grunn av den grusomme lukten...:(

dette plager meg veldig, men etter det jeg har lest skal det gå over av seg selv? har hatt det kanskje et par uker nå. Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, var veldig plaga med det året etter fødsel. Det finnes krem du kan smøre på, slik at det går bort. Snakk med legen din. Ikke gøy å lukte ekkelt der nede, akkurat.

Skrevet

Hei

Jeg ble hjulpet av en "tablettkur" Vivag.

Kjøpes u/resept på apoteket og er melkesyretabletter med bakterier. Alle plagene forsvant hos meg etter kuren (tror det var 6 dager)

Lykke til :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var plaget av dette for mange år siden.. kom og gikk hele tiden, var forferdelig plagsomt. Fikk kurer av legen, men det kom allikevel tilbake. Helt til jeg tilslutt fikk en hestekur, svære tabletter..husker ikke hva de het, men gå til legen å få en undersøkelse og få riktig behandling. Jeg har aldri hatt det igjen etter denne hestekuren.

• 2 uker senere...
Skrevet

Metronidazol - på resept hos legen.

Skrevet

jeg hadde BV i hele svangerskapet. legen ville ikke gjøre noe med det da det var usikkert hvor stor skade kuren kunne ha på barnet, og siden det ikke er farlig å gå lengre perioder med BV. men så fort vesla var ute, forsvant BVen.:)

er nå 10 uker siden, og er ennå fri for BV:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...