Gå til innhold

i dag har jeg starta slankings.. flere her inne som starter i disse tider?

Anbefalte innlegg

jeg starta i dag, no more godis og sånn.. fysj og fy, hvem liker sjokolade og sånn uansett..nei takke meg til grønnsaker og frukt...hehe

uansett er vi flere som starter i disse dager kanskje vi kan hjelpe hverandre med råd og tips..og ikke minst motivasjon..

mvh

Fortsetter under...

Jeg begynte 25. februar.

Begynte på 94,7kg, og vil først og fremst ned på 75kg, men aller helst på 65kg.

Vil anbefale å bli med på www.slankenett.no

Jeg har selv nicket Babygirl der.

Send meg gjerne en pm her eller der:)

Jeg starta for alvor i går, og har 40!! kilo som skal vekk... så her må det taes små steg. Har de siste 3 ukene endelig klart å bli litt mer aktiv, og fra i går har jeg gått inn for sunne måltider, regelmessig og masse vann. Spennende å se om jeg klarer å komme skikkelig i gang.. har nemlig prøvd 100 ganger siden jul.

Og jeg har begynt i dag! Nå er det 10 uker til feriepenger og skattepenger kommer, og da skal jeg være en god del lettere og gå ut å kjøpe meg sommerklær! Juhu, det gleder jeg meg til.

Jeg er også en av "evighets-slankerne, begynner på en ny slankekur hver mandag..

Jeg henger meg gjerne på!

Henger meg på jeg og. Har notert startvekt 67 kg (83 før fødsel), skal ned i normalvekt ca 58-62 kg. Det er alltid de siste få kiloene som er verst å bli kvitt....Har vært 55-58 kg hele mitt voksne liv til graviditet førte til eksplosiv vektøkning. Og til 3 barn begrenset mulighetene for å være like sporty og aktiv som før.

Hardtreninga er igang;)

Annonse

Jeg er litt i gang men det går opp og ned. har så mange gjester som stikker innom - og da sprekker jeg..

Uansett skal ned minst 8 kg - helst før første uken i juli da jeg skal ta mål til brudekjolen min... Har en STOR jobb foran meg og med tanke på at jeg fullammer ser jeg det som litt vanskelig. Unasett gøy om vi kan slå følge! :-))

Akkurat startet "nytt liv" jeg også, fredag. Skal ned minst 15kg, og har startet opp med slanking en del ganger, men nå er det alvor. Samboer har fått beskjed om å tvinge meg ut og løpe annenhver dag nå, og hittil har det funket! Må innrømme at jeg har måttet krype til korset og fått resept på reductil, trodde jeg ville klare meg uten, men fant ut at det kunne være en ide å prøve. Har dermed litt hjelp til å ikke ha konstant lyst på sjokolade og masse mat ved å bruke disse, så da burde det meste ligge til rette for å ta kål på kiloene en gang for alle (ihvertfall frem til neste graviditet...).

Jeg starta egentlig i januar, har trent 4 dager i uka siden det, noen dager aerobic, men mest på helse studio:-) Men ingen kiloer har forlatt kroppen min, så igår fikk jeg reductil, får virkelig håpe det kan hjelpe meg:-) Har mellom 30 og 40 kilo for mye, skulle vel aller helst tatt av 40, men klarer jeg 30 skal jeg være meget fornøyd:-)

Anbefaler at dere melder dere inn i verktklubb.no, har selv melt meg inn der og er positivt overasket. der regner de ut hvor mange kal du trenger i løpet av en dag. masse oppskrifter og du kan selv regne ut hvor mye kal de er i de forskjellige matvarene,merker nesten ikkje at eg e på slank en gang;) Har vært medlem i ei uke nå og har absolutt ingen problemer med å være på slank;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...