Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egginnsetting av 2 egg 14/3 (fryseforsøk), og blodprøve på dag 10 var positiv, men kun 28. Tok ny blodprøve i dag, og den hadde sunket til 13, så da er løpet kjørt for denne gang. Har først nå i kveld begynt med blødninger, ikke antydning til blødning frem til nå, merkelig. Dette var mitt siste forsøk i det offentlige, og lurer nå på hva jeg skal gjøre videre. Sykepleier på Riksen sa: Det kan jo rett og slett hende at dere ikke passer sammen, mange par som rett og slett ikke kan få barn fordi de ikke passer sammen på den måten. Antagelig kromosomfeil ettersom du har mistet så mange ganger......

Hvet absolutt ikke hva jeg skal tro, mange får jo barn etter å ha hatt mange aborter og uttallige forsøk. Jeg har ikke lyst til å gi opp, tenker på forsøk i Danmark. Trenger noen råd, hva ville dere ha gjort og dersom nye forsøk hvor ville dere ha tatt de????? Har blitt gravid på 5 av 8 innsettinger, men dessverre mistet hver gang.

Litt sliten og deppa, selv om det dessverre ikke kom som en bombe. Begynner å bli en stygg/vond uvane det her.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Synd å lese om hvordan det gikk med dere!! Skjønner at du er i ferd med å gi opp håpet, men kansje dere bare skal ta litt pause, gjøre noe bare dere to, :) veldig lett for å meg å si, :) uansett så ønsker jeg deg lykke til,

Vi har selv vurdert å bruke privat klinikker så her får du noen tips av meg, men jeg har selv ingen erfaring med disse, men er blitt anbefalt dem selv av folk her inne.. :) håper du ser litt lys i tunellen ;)

www.nordica.org København

www.volvat.no oslo bergen tønsberg fredrikstad hamar

www.ivfhausken.no vestlandet

fikk tips om en til i danmark , men husker ikke denne.. :)

Se på disse du.. :)

Lykke til klæm fra meg

Skrevet

Hei Mari.

Leit at det gikk som det gikk.

Det å sitte der etter at alle offentlige forsøk er oppbrukt,

og fremdeles ikke har lyktes er vondt.Det vet jeg godt selv.

For oss var det aldri noe alternativ å gi opp,noe jeg er glad for.

Ikke for at vi har lyktes i det private enda,men for at jeg føler vi blir tatt

alvorlig.Vi skal nå ha forsøk hos hausken i juni,etter noen selvvalgte måneder uten hormoner.

Når jeg leste det utsagnet i fra den legen deres på sykehuset så tenkte jeg med meg selv dette burde han ha usagt.Han har rett og slett ikke hold for den påstanden sin.!

Jeg håper det går greit med dere fremover,og at du får tid og ro til å bearbeide alt det vonde et negativt forsøk fører med seg.

Kanskje tar også dere veien videre i det private.

Noe som for oss ble en positiv opplevelse.

Vi ble endelig tatt på alvor !

Ønsker det beste for dere !

Klemmer fra

Skrevet

Tusen takk, jenter! Nå hadde jeg egentlig hatt en lang pause før dette fryseforsøket, så dersom jeg skal fortsette blir jeg nok utåmodig etter å komme i gang med en gang, men tror nok jeg venter uansett til over sommeren.

Lykke til videre alle sammen:) Håper vil alle lykkes til slutt!!!!!

Skrevet

Hei Mari 75.

Kjempe trist å lese din historie, kan ikke forsestille meg hvordan det må føles nå.. kanskje dere skal ta en liten pause nå og ta vare på hverandre en liten stund. kanskje reise vekk for å få ting i litt perspektiv. jeg har selv gått privat og kan på det sterkeste anbefale klinikk hausken i haugesund. Der får du utrolig god oppfølging og han er en av de fremste på dette området i skandinavia. du kan jo ringe og snakke med dem der, du blir møtt av veldig hyggelige damer. det er ingen venting heller.. Ønsker dere masse lykke til videre..

Stor klem fra meg.

Skrevet

Hei Mari ... det var kjempe trist å høre at du ikke lykkes.. vet så godt hvordan det følelsen er :o((

Jeg har jo hatt mine 3 forsøk i danmark (ciconia) men skulle jeg valgt igjen hadde jeg tatt Hausken.. føler han tar deg mye mer på alvor enn det danmark gjorde.. vet også om fler som har vært der og føler det samme!!

I porsgrunn sa de til meg at jeg ikke kunne gjøre noe galt sånn at jeg mistet, det var egget som sluttet å utvikle seg og dessverre ikke var liv laget..

Men jeg krysser fingre for deg og håper du lykkes uansett hvor du skulle velge, for du må ikke gi opp!!!!!!!!!!! Lov meg det!!!

At dere ikke passer sammen?? drit i den kommentaren og kjør på!!!

Blir for lettvindt å si det som årsak... nei bli tatt på alvor og kjør på!!

DU VIL LYKKES... KLEMMER I FLENG

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene. Har tenkt litt på klinikk Hausken ja, men tenkte jeg skulle prøve å gå ned litt i vekt først. Har iallefall kommet i gang med trening i dag. Trodde jeg fikk blødning i går, men det var bare litt rosa på papiret. Hvis det ikke skjer noe innen noen dager må det vel være noe galt?????? Tok medisiner sist gang i går morges. Får virkelig håpe jeg ikke må inn til utskrapning.

Forresten hvordan finansierer dere private prøverørsforsøk? Sparer dere opp til det eller låner dere??

Lykke til alle sammen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...