Gå til innhold

Hvor gammel bør barnet vært for og sitte i sykkelvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt og lurer på om jeg kan begynne og bruke den til våren han er 14 1/2 mnd nå.

Skrevet

Dytter opp denne for dette lurer jeg også på...

Skrevet

Det hørtes tidlig ut, men det kommer jo an på hvor sterk og stødig barnet ditt er. Jenta mi er født i mars, og i hele fjor brukte vi sykkelsete bakpå, ville ikke hatt henne i sykkelvogn da...i alderen 14-18 mnd.

Skrevet

Jeg kjøpte sykkelvogn når minste jenta var på den alderen, de sitter med sele både rundt skuldre og mage. men hun satt i 2 manns vogn (den fra obs)med broren eller dagbarn på samme alder ved siden av, har ikke hatt problemer i det hele tatt =)

Skrevet

Vi har allerede begynt å bruke sykkelvogn, og vår lillegutt er 11 måneder nå. Han er en stor gutt, og veldig sterk i kroppen (satte seg opp selv når han var 7 måneder og nå går han alene), så det har ikke vært noe problem for ham å sitte i den vognen. Vi syklet 1 times tid, jeg syklet hele tiden ved siden av ham og så at han satt greit. Vet det finnes noen vogner hvor man kan sette inn babyinnsats, og da kan de visst sitte der fra de er ganske små.

Hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd meg med en liten tur, og ha noen som sykler ved siden av, så ser dere om han trives og sitter godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...