Gå til innhold

Noen som kan svare fort her?? Luuuurer....

Anbefalte innlegg

Forrige uke hadde minsten problemer med å bæsje..noe som ikke er så uvanlig da han har ofte hard mave. Han er 2,5 år

Ble til at jeg måtte "hjelpe" han med å få bæsje ved å trykke litt på maven og bøye beina hans osv og så til slutt bæsjet han en stoor og hard bæsj...stakkar

Så gikk det par dager og han ble verre småspist enn det han er til vanlig og han fikk feber (som heldigvis gikk bort etter en god natts søvn og en paracet) og så bæsjet han den største bæsjen jeg noen sinne har sett....han kastet opp ved 2 anledninger også :(

Nå har han fått løs mave, flere anledninger han har bæsjet utenfor..lys brun/orange bæsj.

Men formen er tilbake og matlysten kommer mer og mer tilbake..er bare litt løs i maven.

Sambo og jeg tror at feber, slapphet og nå løs bæsj kommer av at han har hatt "stopp" i maven (at det samlet seg opp mye bæsj)...

Men over til det jeg lurer på.

I morgen er det Bli kjent dag i barnehagen og den varer i bare 2,5 timer og par dager fremover blir det ikke full dag men litt lengre og lengre hver dag..

Hadde dere hatt med barnet i barnehagen selv om han hadde løs mave? Formen er fin og slikt, er bare maven det står på...

Fortsetter under...

jobber selv i barnehage. diare og oppkast er veldig smittsomt. hvis avføringen kommer rett etter måltid ville jeg ikke sendt han til barnehage. hvis du ikke kan komme på bli kjent dagen pga sykdom er jeg sikker på at du kan komme på slik tilvenning når sønnen er friskt. men vent til i morgen og se om han holder på maten etter frokost. og ring barnehagen og spør hva du synes. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...