Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hva synes dere om Louise Constanse? har lyst på et uvanlig navn... noen andre ideer?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Egentlig synes jeg Louise er penest som navn nr 2. Synes Louise Constanse ble litt for mye av det gode hva med: Louise Emilie Louise Sofie Louise Emira Louise Oline Louise Mathea Louise Filippa Ella Louise Sara Louise Nora Louise Louise Linnèa Louise Adele Adele Louise Emma Louise Petra Louise Louise Jeanette Louise Katrin Louise Mari
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Louise syns jeg er kjempefint! Når det kommer til Constanse, så skal jeg være helt ærlig.. Det er ikke mange navn jeg sier er stygge, men Constanse er desverre et av de få jeg syns er direkte stygge! Har alltid syntes det, desverre. Hvis jeg får lov å komme med forslag, så vil jeg foreslå Louise Mari, med lang i. I mine ører er den kombinasjonen helt nydelig! :-) Og det vil fortsatt være litt uvanlig navn..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Ble litt tungt, syns jeg. Constanse er tøft, men hvis du skal ha dobbeltnavn er det lettere med f.eks. Anna Constanse.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Louise Mari (med lang i) tenkte jeg på før jeg åpnet denne tråden, og ser at andre har foreslått det samme! Jeg synes Constanse ble et alt for langt og tungt navn sammen med Louise, men det er jo smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå