IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Eller står dette forumet ikke oppført i sidemenyen, sammen med andre forum?? Jeg har sett og sett til øynene går i kryss.. Skal vel ikke være meningen at man skal inn gjennom oppslaget på hovedsida?
Regnbuemor til 2 Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Om du er blind, så er i så fall jeg også det... hi, hi, hi. Du kan taste på den svarte skriften over listen på venstre siden der det står alle forum på dib, og så scroller du ned til foreldre forum og der står den, eller du kan legge den på favoritter da:) (på nettleseren din)
Silje69 Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jeg lurte på om det gikk an å spørre jordmor Siri om dte kunne legges ut på siden til venstre. Jerg tror dte blir flere som finner forumet da. Selv skjønte jeg ikke helt hvordan jeg kom hit i starten. Noen som vet hvordan man gir beskjed/spør?
EneStående mamma ;-) Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Man sender bare en mail til [email protected] Fint hvis en av dere andre gjør det, da jeg sendte kopi av diskusjonen fra "Donor egg/sæd", slik at dette forumet ble opprettet - kan jo være kjekt om innspill kommer fra flere ;-)
Silje69 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg har sendt en mail til henne i dag. Håper hun kan sette det på listen.
Silje69 Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg fikk svar fra Jordmor Siri og hun sa hun ville sette det på listen. Det var veldig positivt. Da er det sikkert flere som kommer innom her. Ganske rolig her, men det er jo et nytt forum. Kanskje tar det litt tid før det kommer igang. Det er jo ganske mange dette forumet er aktuelt for etterhvert :-)
Kjempeglad mamma Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Flott! Bør ikke være så veldig vanskelig, det har jo nettopp kommet et nytt rot-og-rør-forum som står på listen, anonymforum....! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå