Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Noen som ser når jeg blir gravid neste gang? Født: 25.07.77
stratosen_er mamma_ Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 vet du mathilde... jeg fikk en følelse av mai jeg...? er dere prøvere igjen allerede eller??? Ser ei lita jente da... Føler at d går bedre den gangen...uff føler sånn med deg:( vondt å miste.. ser du noe ang meg??? skal på UL (ordinær) på onsdag...er veldig spent.... ser du noe kjønn? termin? viss du orker da:) og hva ser du ang jobb fremover.. f.13.04.83:) GOD klem til deg
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 tenkte å prøve om et halvt år, så mai høres bra ut. Føler også at neste gang vil det gå bra, håper det :-) Takk for svar. Skal legge barna, ser på deg etterpå
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 får opp først juli/aug på deg her jeg på deg. Kan du se på meg og når du får tid?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Takk for svar Aurora. Spennende å se. Gleder meg veldig til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå