Alvepia *happy mum* Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 ønsket meg i 4 år, å nå var det endelig vår tur til bli gravide, så fikk jeg vite i dag at vogna er gått ut på produksjon.... *SNUFS* sitter for meg selv å rett å slett nesten griner:( Jeg kan kanskje me hell få tak i ei ny, men må bestilles innen 1 uke eller mindre, men så syns jeg det er tidlig å kjøpe vogn når jeg ikke er lenger enn 6+ 4 uker på vei.. HVA VILLE DERE GJORT??????
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Kjøp den Du skal jo før eller siden bruke den likevel
Alvepia *happy mum* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Fant en butikk som hadde 1 ijæn:) jippiii... nå er det bare å få tak i sambo:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Nå ble jeg nysgjerrig... Åssen vogn? Jeg sier: kjøp den!! Men ikke pakk den opp! Legg den i embalasjen på loftet eller boden! :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 emmaljunga egde duo combi, med farge Elk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå