tromsøjenta Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Vi er i gang med 4. forsøk. Denne gangen går turen til Sverige og Uppsala. Jeg lurer på om mannen er sammen med dere hele oppholdet? Han leverer jo "varene" sine uttaksdagen, men det er jo greit med litt støtte etter det også....
Alvepia *happy mum* Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 vel nå reiste ikke vi sååå langt, men fra bodø til tromsø. Jeg var alene fram te dagen før uttaket, så var han der til dagen etter uttaket, da dro vi heimover begge to. vi hadde ikke råd til at han skulle være der hele tiden pga hotell kostnader.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei.. vi har vært i danmark 3 ganger, og min kjære var med hele veien.. Vi tok det som en ferie sammen, var jo borte 1 uke.. Godt å ha han der ja )
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg skal ha uttak i uke 19 og skal inn til ultralyd 2 ganger før da. Da reiser jeg inn alene. Men skal ha mannen min med ved uttak og innsetting (da bor vi på hotell, slik at vi blir i Oslo de dagene. Synes det er viktig med støtte da).
tromsøjenta Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Takk for svar! Jeg tar ultralydene i Tromsø og reiser ikke ned før dagen før uttak, tror jeg. Forhåpentligvis får jeg vite i dag når vi skal reise. Planen er at mannen skal være med hele tiden mens jeg er der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå