c.e.h.g Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 hei har fåt vite att eg har pco ,,skal inn og operer i gjenom navelen de skal brenes bort og lurer på om det e noen andre som har gjort det,og i så fal ble du`\dere gravid og hvor fort gikk det da håper på svar
Endelig-mamma Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Heisann Jeg har tatt operasjonen du snakker om. Operasjonen tok bare noen få minutter, jeg var på sykehuset halv 9 på morningen og var hjemme (veldig i ørska dog) klokka halv 12. Jeg var vel hjemme fra jobben et par dager, løftet og bærte ikke tungt på en god stund. Det tok oss gode 7 mnd å bli gravide etter operasjonen, og vi hadde i grunn gitt opp alle håp om å få det til. Jeg tror kanskje det skjedde i det vi ikke lengre tenkte på å bli gravide. På en måte ungått stresset litt.. Nå satser vi bare på at spiren holder seg på plass, og onsdag skal vi til kontroll hos en av landets fremste spesialister på Pcos
2prinsesserogbim Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Har også fått diagnosen pco, og skal tilbake på kontroll 16 april.. om tilstanden da var den samme eller verre skulle de operere meg. og det rekner jeg egentli me at den er... Har også vert plaget med større cyster på eggstokkene de siste 8 mnd ca.. håper ikke det tar så lang tid før jeg blir gravid igjen, det er verdt å vente på, men jeg ønsker å ha mine barn tette. og dattera mi blir 2 i juli. men det går jo ikke alltid slik vi vil desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå