Gå til innhold

hva syns dere om SANDER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kjempe glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et navn jeg ikke liker - virker feminint og veikt - synes jeg. Smaken er som baken.

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint, men er blitt lei av det, veldig mange smågutter her som heter det.

Skrevet

Fint navn, synd det er veldig mye brukt, men ikke la det hindre dere hvis dere liker navnet godt.

Skrevet

Nydelig, herlig og søtt. Gjør ikke noe at det er mye brukt, jeg kjenner ingen som heter Sander!

Skrevet

Sander er et fint navn. Synes ikke man skal bry seg om at flere heter det. Det viktigste er vel å finne et navn man liker begge to. Jeg har sett to andre måter å skrive det på også da. He he

- Zander

- Xander

Skrevet

Jeg synes navnet er veldig fint. Har en nevø på 19 år som heter det og da han fikk den hadde jeg aldri hørt det før. Hadde nok ikke valgt det selv, til det er det for populært.

Skrevet

For feminint for min smak, veldig 90-tallsnavn, og dessuten veldig likt det grusomme navnet Sandra:(

Skrevet

Navnet er fint det,bare at jeg er så utrolig lei det!Hadde nok ikke valgt det i dag til navn,siden det sikkert kommer til å være tre andre i klassen han begynner i som antagelig kommer tilo å hete det..

Skrevet

Synes det er et pinglete navn,ser ikke for meg en mann på 50 år hete sander liksom..

Skrevet

Vel.. Sander er jo et pent og søtt navn, men litt for sukkersøtt etter min smak. Desuten er jeg veldig lei av det, kjenner 3 smågutter med det navnet! Da den tredje Sander fikk sitt navn, Sander Andreas, tenkte bare "å nei, ikke enda en Sander!". Men kjære deg, dette var ikke ment nedlatende på noen måte. Hvis du/dere liker det navnet, så er det ingenting i veien for at dere kan bruke det ;-)

Skrevet

Liker navnet veldig godt...Sønnen min på 1 år heiter det,og me er veldig godt fornøgde med navnevalget!!!

Skrevet

Feminint, veikt og pinglete. Og så utrooooolig mange små gutter som heter det.

Skrevet

Sander var det 11. vanligste navnet på små gutter i fjor. 400 gutter fikk navnet Sander i fjor. Det er altså veldig mye brukt, og jeg synes det er et kjedelig navn.

Skrevet

synes navnet er fint jeg hehe

Skrevet

NYDELIG. Synes ikke det er feminint eller veigt jeg.

Skrevet

oppbrukt for lenge sia, spør du meg...

Skrevet

Har aldri likt det,...som noen over nevnte; det høres feminint ut :/

(Kjenner forresten tre gutter under 1år som heter det, så det er tydeligvis andre som liker det)

Skrevet

Sander Salamander... Jeg har aldri vært glad i det navnet. Liker "hele" navn i steden for forkortelser. Syntes derfor Aleksander er penere. Men det er jo veldig populært så det er jo mange som liker det!

Skrevet

Alt for søtt for min del. Dessuten er det kjedelig og ganske oppbrukt. Men smaken er som baken, heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...