Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er litt fortvilet om dagen. Veldig glad for at jeg er gravid, men bekymret for vekten. Gikk ned 13 kg og gikk i gang med IVF. Gikk opp 6 kg!! :-( da. Skal jo ikke klage for jeg ble jo gravid på første forsøk. Men om jeg forsetter å gå opp klarer ikke kroppen min å bære den vekten. Men - hadde bare kvalmen kommet som den har gjort før når jeg har vært gravid så slapp jeg i alle fall å gå opp så mye. Jeg trener, spiser sundt og alt av snop er forbudt hjemme. Men allikvel så går jeg opp. Er jo bare i uke 8 så dette kan ende svært galt. Sikkert noen som blir litt provosert nå, men jeg er så fortvilet at kvalmen hadde vært velkommen nå.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde kvalme nå, og den var ikke velkommen hos meg, det eneste som hjalp var jo nesten og spise.. kjente jeg anntydning til sult så ble jeg kvalm.. og jeg hater og spy... så her spiste jeg mer pga kvalme og gikk opp
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg la på meg mellom 15 og 20 kilo på mine IVF forsøk og har vært kalvm og kastet opp en del. SKulle heller lagt på meg 5 kilo ekstra enn å drive med kvalmen... Du kan være en av de som legge på seg i starten og stagnerer. Husk å få bevegd deg nå i begynnelsen så blir det nok ikke så galt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå