andregangsmor78 Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er så heldig å ha arva ei fin vugge. Tror ikke det er stadarmål, så er derfor usikker på madrass. Er det noen som har tips til hvor man får tak i madrass som ikke er så dyr?
Thea Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei! I Kristiansand har de en butikk som lager skumplastmadrasser etter mål. Skulle tro de hadde slike butikker i de fleste byer? Sjekk på gule sider. Det kostet meg 130 kr for en madrass til vogga vår...
mia engel&fia frøken Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 jeg handlet en på jysk for 150 som jeg kan klippe til selv, har en seng som ikke har standard mål.
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 vi blir også å klippe/skjære til selv til kurven vår da det ikke er mulig å få kjøpt noen madrass som passer
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Hos oss blir det også en skumgummimadrass fra Hansen og Dysvik tror jeg (mamma som fikser det der). Men dersom man har mye penger til overs og vil slå på stortrommen for de få mnd man bruker vugge/kurv vet jeg at ullkorga tidligere iallefall lagde flotte madrasser på mål i både ull og fiber med vaskbarn trekk... Kunne bestilles på Fru Lyng feks.. Babyshop har vel også noe slikt tilbud tror jeg kanskje?
Bella 31 Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vi kjøpte en ikea madrass til sprinkelseng til 85 kroner og klipte til med ei stor god saks...
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 THEA: Hva heter denne butikken i kr.sand???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå