Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Alle disse harry-greiene det er snakk om, drit i dem! Emil er et fint navn, dermed basta ))
Cathrine 85ogEmil Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Emil e ett kjekmpefint navn:) Min gutt som kommer juli skal nemmlig hete det!!!:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Kjempe fint navn. Føler det er veldig tidløst. Vet mamma har snakka om at hun ville kalle en av oss søstre Emil hvis vi ble gutter for over 20 år siden.
Vannmann35 Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Harry og harry fru Blom... Det er det vel ikke, men jeg oppfatter nok ikke navnet som spesielt classy akkurat... Kjenner to familier med barn kalt Emil, veldig flotte folk, men av den enkle og jordnære typen - uten utdanning og som ferierer i campingvogn. Kjenner også to hunder som heter Emil ;-) Ikke et navn jeg kunne valgt selv, men heller ikke et navn jeg har noe i mot.
Vipsenmamma Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Emil er like spennende som leverpostei. Og jeg er enig i Vannmanns campingvognassosiasjon.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Emil er bare helt herlig!!! Ett av de fineste navna som finnes!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Kommer helt ann på hvordan det uttales! Emil, som Emil i Lønneberget er nærmest stygt Mens Emil, med trykk på i'en er bare nydelig! Helt klart høyt oppe på min liste av guttenavn!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Emil er et flott navn som verken er Harry eller noe annet! Hvem bestemmer om et navn er Harry foresten? Blir litt oppgitt over voksne mennesker som gnåler om Harry-navn hele tida... Hvem som helst kan vel hete Emil, om man ferierer i campingvogn eller på luksushotell, om man har høy utdanning eller lav... teiteste jeg har hørt! Og hva er vel bedre enn jordnære mennesker? Sukk & stønn sier jeg bare over hva enkelte lirer ut av seg...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Syns Emil er fineste når det uttales som Emil i Lønneberget. Veldig fint navn.
Molla-67 Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 he-he..... morsomt... uten utdannelse og ferierer i campingvogn... Vi har diiiiigert hus, dyr og flott bil, hytte, campingvogn og båt.... gullet vårt heter Emil og og vi har utdannelse og en inntekt laaaaangt over gjennomsnittet.... he-he... Forøvrig er han en liten Emil i Lønneberget og ikke Emiiiiil..... og det ser ut som han kommer til å leve opp til navnet - han er aktiv og høyt og lavt.... og vi liker bare navnet bedre og bedre...!!!!! At navnet er så "populært" var ikke klar over før etterpå, men det forandrer ingenting !!!! Lykke til.... :-)))
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Emil, uttalt som Emil i Lønneberget, er bare nydelig! En av mine favoritter. Hvorfor skulle det være harry?? Alle barn kan hete Emil uansett om foreldrene ferierer i campingvogn, på fjellet, i skogen, eller om de drar på cruise eller luksushotell. Høy, lav eller ingen utdanning har heller ingenting å si. Jeg og min samboer ferierer for så vidt både i campingvogn, på fjellet, og vi drar på ferie rundt omkring i verden og bader på strender og bor på hotell. Vi har lav utdanning og vanlige gode jobber. Og vi hadde kalt barnet vårt for Emil hvis det ble gutt. ;-) Emiiiil syns jeg er litt vel feminint. Høres for så vidt fransk ut... Kan det stemme?
art Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Emil, uttalt som han rakkern i lønneberget, er helt knall! Flott og morsomt navn! Emil med lang i, er ikke fullt så knall, og litt jålete! Men at det er et harry navn, absolutt ikke! Ronny, Tommy, Tony, Kim, Daniel og den duren der er for meg harry navn.. Litt sånn kjeltringnavn! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå