Gå til innhold

et riktig steg i riktig retning.......

Anbefalte innlegg

1,4 kg på under 2 uker.... håper på litt mer de neste 2 uker. får litt ekstra lyst å fortsette da man ser det funker.

får billig treningskort på helsestudio gjennom jobben, så da kan jeg trene sykkel og vekter ihvertfall.

så nå....

hurra hurra.

kanskje det er håp om 10 kg før juli likevel!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137303852-et-riktig-steg-i-riktig-retning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!!!!

Da har vi samme målet vi to:)

Har og billig trening på treningsenter gjennom jobben, så nå er jeg fast bestemt på å skal klare det. Skal prøve å trene annenhver dag. Startet i går, og jeg kan love deg at jeg har gangsperre. Er så stiv å støl i hele kroppen. Men det er godt og da. Godt å kjenne at man har brukt en del muskler:)

Skal i tillegg starte med reductil nå. Dette pga at jeg har ett fryktelig søtsug-spesielt etter brus.

Har gått på reductil før og, og da funket det bra på meg:)

Gikk ned 10 kilo da, og ytterlige 5 kilo etter jeg slutta med reductil.

Så nå har jeg ca 15-20 kilo til som jeg vil ha bort før jeg er helt fornøyd.

har også lyst å prøve reductil, men legen min ville ikke i første omgang.

har jeg gått av 10 før juli er jeg knallfornøyd. 5 kg til før jul hadde vært en bonus. mindre enn det kan jeg nok ikke veie.

i dag står vekta på 82,4. men jeg er tung i meg selv. veninna mi trodde meg ikke da jeg sa at jeg hadde så høy bmi. men det har jeg....

hver 2. dag får jeg ikke til. men 2 ganger pr uke skal jeg nok klare.

skal få satt opp et styrke program også. men da blir det vanskelig å si hvor mye jeg går ned. muskler veier jo. men egentlig er ikke vekta så farlig. den er jo bare en pekepinn......... vomma skal bort og ønsker å bli litt smalere rundt armer og bryst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...