Gurine Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er du ny her inne? Ikke sett deg her før. Spår du med kort eller pendel, eller er du klarsynt? Håper veldig veldig du vil ta deg tid til en titt på oss. Ser du noen flere barn på oss, og evt når da? Og ser du noe kjønn? Jeg ønsker en til, mens sambo er litt ambivalent, men vi bruker ikke prevensjon Har hatt mulighet til å bli gravid noen mnd, men er ikke sikker på om jeg har el hver måned. Har to jenter fra før, født i 01 og 04. Jeg er født. 18.11.75 Sambo er født: 04.02.75 Vennlig hilsen meg
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Nei er ikke heelt ny her inne,spådde endel her for en god stund tilbake men ble jo ikke mye tid til sånnt etterhvert med en liten en:) Har tilvanlig bare brukt det jeg får opp,syns det gir meg mye mer enn pendel og kort siden da får jeg bilder,ord følelser etc.. men har pendel å bruker den om noen vil pluss tarot:) men det tar jo lengre tid så bruker mest bare mine åpne kanaler:) dere er jo i en usikker situasjon å du risikerer jo ganske fort å bli gravid om du ikke går på prevensjon! Samboern din ser ut til å bytte menng ang barn nærmere jul igjenn fordi nå er han ikke klar føler han selv men etersom du er litt mer lysten på det vurderer han det inni seg,hehe å etterhvert så blir han mer enig med deg! Jeg får opp graviditet i 2009! Men ei jente da også. Tror nok du blir gravid så fort som du egentlig vil begynne å prøve på orntlig å det ser ut som det blir når mannen din er "Med" på det! ønsker dere lykke til!! Mvh
Gurine Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar Forrige måned så spurte samboeren min om jeg trodde jeg faktisk ville orke å bære frem en til da (sliter litt med slitenhet og hadde mye bekkenløsning med de to andre). Meeeen, vi prater da litt om det med evt en til, og han er klar over risken vi tar Så tiden vil vise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå