Gå til innhold

Noen som har erfaring fra I`coo sine vogner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på icoo pocco country...men vil gjerne høre om noen har erfaring me disse vognene ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTTER i håp om hjelp!! ;p

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter igjen... MÅ jo være noen i dette landet som kjenner til merket???

Eller er det kanskje lurest å slå fra seg tanken på den vogna!???

Skrevet

Ja, dessverre:-/ Kjøpte en I'coo til gutten min for noen år siden da han var 1 år. Den så super fresh ut og var god å trille i begynnelsen. Etterhvert begynte den ene bakhjulet å trekke til en side. Det ble vanskligere å slå den sammen og vognen var plutselig veldig tung å trille. Ryggen som ble holdt oppe av en klype, falt ned av seg selv. Vi reklamerte til Rudo flere ganger, men betjeningen var tafatte og reprasjonene varte kun noen få uker før problemene dukket opp igjen.

Mitt råd: nei! Hadde hjelpen hos Rudo vært bedre, så kunne man jo vært trygge på at dersom noe skjedd så fikk man ordentlig oppfølging.

Til tross for at vi i følge kjøpsloven kunne hevet kjøpet, så krevde de et brev som skulle godkjennes av importør..

God service er ikke de som er greie mot deg når du skal bruke flere tusen hos dem, men de som ordner opp på en skikkelig måte når det går galt!

Skrevet

hadde ikke den, men en annen i'coo vogn. var veldig fornøyd med den jeg. lang i ryggen, lett å trille, men ryggen var vanskelig å ta opp og ned pga sånne bånd i stede for hakk. og så kunne jeg ikke ha sittedelen mot meg da.

men ingenting å klage på kvaliteten fra min side da..

Skrevet

Eneste negative erfaringen jeg har er at den er tung å trille.

Ellers var jeg superfornøyd, så det er dumt den er så tung..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...